N. Nedzelskytės nuotr.

Teatro korifėjui gimnazistai nuvalė batus

Teatro korifėjui gimnazistai nuvalė batus

Jau tradicija tapo, kad Tarptautinę teatro dieną J. Miltinio gimnazistai simboliškai nuvalo batus garsiajam režisieriui Juozui Miltiniui. Ir šio antradienio rytą teatro prieigos nusidažė geltona spalva – gausus būrys gimnazistų prie dramos teatro rymančio Maestro skulptūros padėjo ne tik jo mėgstamų geltonos spalvos rožių puokštę, bet ir simboliškai nuvalė batus.

Tikima, kad tas, kuriam teatro grandas atsimerks, yra toks pat genialus kaip legendinis J. Miltinis.

Kaip juokavo J. Miltinio gimnazijos direktorius Vytautas Raišys, nors ir šįkart niekam Maestro neatsimerkė, tačiau dar ne viskas prarasta.

„Vyresnieji gimnazistai mūsų pirmokams palinkėjo, kad kai eis į teatrą, stabteltų prie režisieriaus skulptūros, gal tuomet jis pramerks akis“, – sakė V. Raišys.

Tai jau 10-oji, jubiliejinė, gimnazistų akcija „Nuvalykime J. Miltiniui“ batus. Kai tik prie teatro buvo pastatyta iš bronzos nulieta Maestro skulptūra, ji moksleiviams pasirodė per daug vieniša. Tad kilo idėja bent kartą metuose ją atgaivinti, kad į teatrą užsukantys gimnazistai ją matytų ne kaip nebylią skulptūrą, o svarbios teatro ir Panevėžio istorijos puslapį, prie kurio jie prisilietė asmeniškai.

Galerija

Nuvalę kojas J. Miltiniui, beveik du šimtai gimnazistų ir pedagogų įteikė didžiulį atvirlaiškį dabartiniams J. Miltinio dramos teatro vadovams. Vienoje jo pusėje – Paryžiaus, kuriame kurį laiką gyveno J. Miltinis, vaizdai, kitame – kūrybinės sėkmės linkėjimas. O jau po pietų teatro atstovus gimnazistai pakvietė į tradicinius gimnazijos apdovanojimus „Auksiniai Juozai“, kur bus renkami geriausi jaunieji aktoriai, režisieriai, scenografai.

Pasak V. Raišio, nors gimnazija neugdo aktorių, tačiau mokykloje sklando teatro dvasia. Nors teatro pamokos nėra privalomos, bet daugiau kaip pusė gimnazistų jas renkasi. Per dešimt jų auklėtinių pasirinko aktoriaus kelią, kai kurie jų jau įvertinti ir Auksiniu scenos kryžiumi.

„Mūsų tikslas nėra ruošti aktorius, daug svarbiau, kad gimnazistai prisiliestų prie teatro kaip menų sintezės: filosofijos, dailės, muzikos, scenografijos, kitų menų. Teatras yra forma, kurią naudojant galime gilintis į vaiko pasaulį, o gimnazistai kitomis akimis matyti pasaulį, savyje ieškoti vidinių jėgų, kurios skatintų siekti užsibrėžtų tikslų“, – sakė V. Raišys.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų