Sugedo telefonas? „Tele2“ salonuose ieškokite „Smart Master“

Sugedo telefonas? „Tele2“ salonuose ieškokite „Smart Master“

Kiekviename „Tele2“ salone galima ne tik įsigyti naują įrenginį ar paslaugą, bet ir palikti sugedusį telefoną remontui „Smart Master“ serviso punkte. Taisymas trunka vos kelias dienas, jo metu klientai gali naudotis pakaitiniu telefonu, o atliktiems darbams yra suteikiama 3 mėnesių garantija.

„Smart Master“ – tai naujasis „Tele2“ telefonų priežiūros centro, daugelį metų teikusio autorizuotas išmaniųjų įrenginių remonto paslaugas, pavadinimas.

„Džiaugiamės galėdami pristatyti naują savo vardą – kurdami jį, norėjome pabrėžti tai, kas mums svarbiausia: draugiškumas ir ypatingas dėmesys kliento patirčiai, mūsų meistrų ekspertiškumas bei paslaugų kokybė“, – sakė Evaldas Viselga, „Smart Master“ vadovas.

Nuo kitų servisų, „Smart Master“ skiriasi savo tinklo dydžiu – visoje šalyje yra net 70 įrenginių priėmimo punktų. Beje, nors jie įkurti tik „Tele2“ salonuose, šio serviso paslaugomis naudotis gali visų operatorių klientai.

Kaip neprarasti įrenginio garantijos?

Serviso „Smart Master“ darbuotojai primena, kad šiuolaikiniai įrenginiai reikalauja ir inovatyvios profesionalų priežiūros: originalių detalių, pačių naujausių technologijų ir savo sritį išmanančių ekspertų. Viso to tikėtis galima tik iš telefonų gamintojų sertifikuotų servisų.

„Svarbu atminti, kad po remonto neautorizuotoje taisykloje, telefonui yra panaikinama garantija. Be to, niekas neprisiims atsakomybės, jei įrenginys kitą dieną ir vėl pradės neveikti. Net jei atrodo, kad telefonas sugedo nepataisomai, užsukite į jums artimiausiame „Tele2“ salone esantį „Smart Master“ priėmimo punktą – darbuotojai patars ir pasiūlys pačią geriausią išeitį“, – sakė E. Viselga.

Anot vadovo, jei prieš gedimą įrenginiui galiojo garantija – ji išliks ir po šiame servise atlikto remonto. Jei tokios nebuvo, visiems čia atliktiems darbams bus suteikta 90 dienų garantija.

„Savo darbams garantiją suteikiame atsakingai. Nepaisant gedimo, dėl kurio įrenginys patenka į mūsų meistrų rankas, jie visuomet papildomai patikrina ryšį, kitus telefono jutiklius, ekrano jautrumą lietimui, kamerą. Visa tai yra daroma dėl klientų – kad jie atgautų tobulai veikiantį telefoną“, – pasakojo „Smart Master“ vadovas.

Pasak jo, dėl papildomų patikrinimų remontas netrunka ilgiau. Standartiniu atveju įrenginys savininkui yra grąžinamas per 2–5 darbo dienas nuo atidavimo taisymui, nesvarbu kokioje vietovėje jis begyventų.

Svarbiausia – padėti klientui

Telefonų ar kitų išmaniųjų įrenginių gedimas jų savininkams visuomet yra nemalonus įvykis, todėl „Smart Master“ serviso darbuotojai stengiasi, kad bent remonto procesas jiems nesukeltų papildomų rūpesčių.

„Taisomų įrenginių savininkams visuomet pasiūlome pakaitinį telefoną, kad remonto metu jie neliktų be ryšio. O jei taisymo išlaidų nepadengia garantija ar draudimas – mūsų servise „Tele2“ klientams yra suteikiama galimybė atsiskaityti dalimis“, – pasakojo E. Viselga.

Klientams sukurta ir itin patogi internetinė svetainė www.smartmaster.lt. Sugedus įrenginiui, joje galima patikrinti preliminarią remonto kainą, sužinoti artimiausio priėmimo punkto adresą, o vėliau ir sekti atliekamų darbų statusą. Be to, svetainėje galima rasti ir naudingos informacijos, kaip prižiūrėti bei apsaugoti savo įrenginius.

„Smart Master“ servise galima taisyti visus „Samsung“, „Huawei“ „LG“, „Getnord“, „Coolpad“, „Meizu“, „Sony“ ir „Xiaomi“ įrenginius bei mygtukinius „Nokia“ telefonus.

Komentarai

  • Suknista reklama, be kita ko ir klaidinanti. Vaikui iškrito ir dužo kelių mėnesių senumo Xiaomi telefonas. Pirktas ne Tele2. Remontu už savo pinigus sugebėjome priduoti tik iš antro karto, nes priimantis personalas nesugebėjo iš pirmo karto priimti.
    Pridavus taisymui sulaukėme skambučio iš taisyklos. Pasakė, kad dužę Xiaomi ekranai nekeičiami ir vienintelis kelias turėti tvarkingą telefoną keisti nauju, t.y. pirkti naują už daugiau nei 250 Eur.
    Radau taisyklą, kuri šitą bėdą sutvarkė už labai protingus pinigus ir dar apsauginį stiklą užlipdė. Ir padarė tai sekančią dieną po sukontaktavimo.

    • Atsakyti
  • Labai nusivyliau Tele2 ir Smartmaster paslaugomis. Daug metų esu Tele2 klientė, o prieš 10 mėnesių įsiūlytas ir įsigytas telefonas sugedo ir kadangi garantija tebegalioja, moku už jį išsimokėtinai, nunešiau į Smartmaster centrą. Už kelių dienų paskambino meistras ir pranešė, kad turiu sumokėti 120 Eur už remontą, nes gedimas yra dėl drėgmės. Tačiau su telefonu tikrai nieko tokio nebuvo nutikę, rankinėje nemanau, kad per daug drėgmės. Taigi, arba telefonus reklamuoja ir parduoda labai prastos kokybės arba meistrai telefonų gedimų „diagnozes“ nustato tokias, kad pinigus galėtų susirinkti ir , sakyčiau, nemenkus. Nebenoriu Tele2 ir nebebūsiu klientu ateityje.

  • Noriu paantrinti, kad tikrai labai nusivyliau Tele2 ir Smartmaster paslaugomis. Daug metų esu Tele2 klientė, o prieš pora mėn. ir įsigytas telefonas pradėjo gesti, tai viena funkcija atsisao, tai kta. Pirmą kartą pataisė, nes garantinis ir 2 savaites veikė ir kadangi garantija tebegalioja, nunešiau vėl į Smartmaster centrą. Už kelių dienų paskambino meNepirkite telefonų iš Tele 2 salonų, geriau internete atvežtus iš UK, tikrai.

Rodyti visus komentarus (3)

Atsakymas į Daiva komentarą Atšaukti atsakymą

Rodyti daugiau
Daugiau leidinio naujienų