STT sulaikė Panevėžio merą

STT sulaikė Panevėžio merą

Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) pareigūnų desantas Panevėžio miesto savivaldybėje tuština valdžios kabinetus.

Po maždaug pusketvirtos valandos trukusios kratos STT pareigūnai išvedė Panevėžio merą Rytį Račkauską. Krata šį rytą taip pat buvo atlikta ir jo namuose.

„Nežinau, nei kur išveda, nei dėl ko“, – trumpai kalbėjo pareigūnų Savivaldybės koridoriais iki STT automobilio kieme vedamas R. Račkauskas.

Meras sulaikytas dviem parom. Kol kas STT apie jam pareikštus įtarimus nekalba.

Prieš tai pareigūnai daugiau nei tris valandas darbavosi ir administracijos direktoriaus Rimanto Paužos kabinete. Iš jo paimti dokumentai, susiję su Panevėžio savivaldybės vykdytais viešaisiais pirkimais, direktoriaus darbo kompiuteris ir mobilusis telefonas.

R. Pauža žiniasklaidai tvirtino dirbantis sąžiningai ir neinantis prieš įstatymus.

Dokumentų poėmis taip pat atliktas ir R. Paužos pavaduotojo Tomo Juknos kabinete. STT pareigūnai taip pat paėmė jo darbo kompiuterį bei mobilųjį telefoną. Anot T. Juknos, jam suteiktas specialiojo liudytojo statusas ir bus šaukiamas į apklausą, T. Jukna toliau tęsia darbą.

Šiuo metu STT pareigūnai tebedirba mero patarėjos Gintarės Maskoliūnienės kabinete.

Tyrimui reikšmingi dokumentai paimti ir iš kai kurių uždarųjų akcinių bendrovių.

Panevėžio savivaldybę šįryt supurčiusio tyrimo detalių STT neatskleidžia. Kol kas nekomentuojama, ar Savivaldybės vadovams yra pareikšti įtarimai.

STT atstovė spaudai Renata Endružytė tik patvirtino, kad tyrimas susijęs su mero veikla.

Įtariama, kad Panevėžio miesto savivaldybėje galimai buvo piktnaudžiaujama tarnyba ir galėjo būti duodami neteisėti nurodymai savivaldybės administracijos valstybės tarnautojams, siekiant sudaryti palankias sąlygas kai kurioms įmonėms laimėti viešųjų pirkimų konkursus.

Kaip įtariama, už pažadėtą palankių sprendimų priėmimą galimai buvo atsilyginta kyšiais – paslaugomis.

„Sekundės“ žiniomis, pareigūnus sudomino viešieji pirkimai, susiję su Savivaldybės vykdyta rinkodaros programa, „Aukštaitijos“ sporto komplekso baseino projektavimu bei požeminių atliekų konteinerių įrengimu.

Galerija

Komentarai

  • kuo mažesnis kaimas tuo labiau visokio plauko veikėjai visagaliais ir labai reikšmingais pasijaučia,viltis 2019 m. rinkimai.

    • Atsakyti
    • Lėliuk, čia tu ar tavo draugė?

      • Atsakyti
      • Čia aš, tavo bukumas

  • Pauža jau buvo išspirtas iš savivaldybės. Gal dabar jau visai?O Ryčiui pritrumpins bizikę pagal kameros standartus.

  • Rūpinkitės, parazitai, nors kiek miesto gerove, bet ne savo kišenėmis.

  • Jau senai pats laikas buvo juos pajudinti gal pradės dirbti normaliai ypač Jukna .

    • Atsakyti
  • Kalčiausios čia yra moterys, bet ne tos kur viena antklode dalinasi, bet va tos is Anykščių…

  • Rimans Pauža pasigers ir susirgs kaip anakart

  • pats geriausias meras kuri turi Panevėžio miestas,

    • Atsakyti
    • sekmės nueinantiems…..

  • Aš paprastas miesto gyventojas,tačiau galiu pasakyti,kad tik prie šito mero miestas ėmė panašėti į miestą,nes eilę metų tik miesto centrą pašluodavo,o pakraščiuos gyvatės veisėsi.Dabar ir gatvės tvarkomos.Kiek ten tų suktybių-nežinau,bet kad šis meras kažkam perėjo kelią-
    tai mieste jau senokai kalbos sklinda.

    • Atsakyti
    • Laikas sužinot kad šitas meras turėjo tiek biudžeto pinigų kiek kitiems nesisapnavo. Neimanoma buvo visu išleisti archtektūrinėms idėjoms, teko patvarkyt gatves. Kaip ir visi nuopelnai. Prie gatvių sugrįšim po metų. Neužmiršk parašyti.

    • Ir man aišku, kad meras Račkauskas geriausias miestui meras. Visada už gerus darbus pakuria laužą mūsų šalyje. Konkuruoti sąžiningai čia nemoka.

      • Atsakyti
  • 🙂

  • As palaikau mera ir jo komanda. Saunuoliai. Tik prie sios valdzios kazkas pradejo rupintis miestu. Matyt kazkam uzkliuvo, dalybos uzsibaige. Palaikom mera.

    • PALAIKOM!

      • Už ko palaikot?

  • Būtų juokinga, jeigu nebūtų graudu. Visi įtarimai dėl šio spektaklio suorganizavimo krenta būtent ant Povilo Urbšio, kuris eilę metų vadovavo Panevėžio STT skyriui ir kaip tik gegužės pačioje pradžioje pareiškė, kad nori būti Panevėžio meru, nors labiau įsigilinęs ir savo įdirbį padaręs yra Rytis Račkauskas. Kaip žinia, didžioji dalis aktyviausių KARTU judėjimo dalyvių palaikė Račkauską ir liepė Urbšiui būti LR Seime ir būtent tenai atstovauti miesto interesus. Akivaizdu, kad Urbšys nesulaukė palaikymo ir galimai ėjo vabank užsiundydamas savo buvusius STT kolegas suvalgyti nepaklusnų bendražygį, nors reikia pripažinti, kad jeigu Urbšio vardas ir svoris Račkauskas niekada nebūtų laimėjęs jokių rinkimų – nei į tarybą, nei į merus. Tikrai nežinome, kiek pinigų daugiau gavo Panevėžio miesto savivaldybė iš LR biudžeto gatvėms remontuoti palyginus su ankstesnėmis valdžiomis, tačiau pirmą kartą po daug daug metų, nekreipiant dėmesio į kelias geros valios akimirkas – Nemuno gatvės atkarpos kokybiškas suremontavimas prie koncervatnyko V.Satkevičiaus, galų gale gatvės Panevėžio mieste pradėtos tvarkyti kokybiškai ir taip kaip reikia – ne lopant lopą ant lopo, bet nutarkuojant visą paviršių ir užliejant visą ištisisę dangą. Darbai atliekami ne lapkričio-gruodžio mėnesiais, bet prasideda jau balandį ir gatvių remontas yra suplanuotas strategiškai kruopščiai 4 metų laikui, pirmą kartą Panevėžio karaliukas Drobužas iš Panevėžio kelių UAB negavo savo miesto tvarkyti gatvių – KOŠMARAS!!! Nes viešųjų pirkimų konkursą laimėjo Kauno įmonė, kuri pirmą kartą į Panevėžį atvežė revoliucinę REMIX technologiją ir savo „Pragaro mašiną“. Pirmą kartą suremontuotas rekordinis kiekis įvažų į daugiabučius namus ir išasfaltuota daugybė vidinių daugiabučių auto kelių, nutiesta be galo daug kapitališkai naujų šaligatvių, sudėti nauji bortai – viskas daroma labai techniškai ir tiksliai – kaip Anglijoje ar Vokietijoje, o ne kokioje bananų respublikoje, kur lopą deda ant lopo, darbus daro lapkričio-gruodžio mėn. ir jau po žiemos vėl pradeda žiotis duobės ką tik užlopytose vietose. Taigi buvo viešinta šimtus kartų, kaip šitos prakeiktos mafijinės strūktūros, kurių savininkų ir vadovų šitą nelaiminga Lietuvos santvarka su visa supuvusia ir neįgalia teisėsauga niekaip už grotų negali pasodinti realios bausmės ir konfiskuoti viso turto už nusikaltimus didelio masto, užaktuoja, kad viskas atlikta pagal sutartį, o realiai tai smėlio pakloto skuoksnį paplonina kokiais 5 cm, tai asfalto sluoksnį paplonina keliais centimetrais, tai nuo kiekvieno kilometro eina šimtai tūkstančių išplaunamų pinigų. Kas blogiausia – neturime NĖ VIENOS rimtos kietos valstybinės įstaigos, kuri su prožektoriumi 24/7 prižiūrėtų šitų aferiūgų „darbus“ ir juos laikytų nelyginant kovinius šunis ant trumpo pavadžio.

    • Atsakyti
    • Geri darbai nepateisina nusikaltimų,jei tokie buvo padaryti.

    • Malacius. Teisingai pasisakei. Papasakok placiau, kaip meras padare kad gatviu konkursus laimetu Kauno tiltai. Mes galvojom kad jie atejo i konkursa ir pasiule pigiausia preke uz pigiausia kaina, o kad cia toks nuopelnas nepagalvojom. Gerai kad yra zinanciu.

      • Atsakyti
  • Ar nesuprantant, kad čia Urbšio politiniai žaidimai? Račkauskas yra vienintelis meras kuriam jokia korupcija nelimpa. Visi merai siekė pasipelnyti, o šis bandė atgaivinti Panevėžį sąžiningai, todėl ir užkliuvo. Manau, kad šis Urbšio burbulas sprogs kaip sprogo ir Matuzui inkriminuojami nusikaltimai. Beje, Prie Matuzo bylos Urbšys irgi suvaidino nemenką rolę, dabar ėmėsi kito.

  • Revoliucinė REMIX technologija atrasta 1970 metais. Kažkodėl nepopuliari ir nepasiteisinusi dėl nepatikimumo, nes perkaitintas senas alfaltas skilinėja ir neturi tokių savybių kaip naujas. Kauno Tiltai nusipirko seną šlamštą ir plauna pinigus. Kodėl pragaro mašinas turi tik Kauno tiltai Pabaltijyje ? Jeigu būtų pigu ir kokybiška tai kilti nepirktų ?

    • Atsakyti
  • Bendrovė „Kauno tiltai“ vasarą sudegusią senučiukę asfalto klojimo mašiną „Remix Plus“ pakeitė į apynaują ir dabar keliomis pamainomis darbuojasi Kauno gatvėse. Pasirodo, su mašina, kuri kadaise buvo pripažinta netinkama magistraliniams keliams prižiūrėti ir kurį laiką stovėjo be darbo, galima remontuoti miestų gatves.

    Šiuo metu bendrovės „Wirtgen“ karšto regeneravimo technologiją naudojantis įrenginių kompleksas, kurio kaina – maždaug 8 mln. Lt, vienintelis Lietuvoje. „Remix Plus“ dirba keliomis pamainomis – per vieną naktį kelininkai vidutiniškai sutvarko apie 1 km ilgio gatvės ruožą.Prieš „Remix Plus“ aparatą važiuoja dvi mašinos, kurios seną asfaltbetonį įkaitina iki 140 laipsnių. Šis virsta minkšta mase, „Remix Plus“ ją nuskuta, sumaišo ir iš naujo pakloja. Ant viršaus papildomai paklojamas dar 2,5 cm storio naujo asfalto sluoksnis. Iš viso atnaujintos dangos storis siekia 6–7 cm. Be to, pasak „Kauno tiltų“ atstovų, visas asfaltas yra sutankinamas.„Ši mašina tinkama taisyti gatvėms, kurių plotis didesnis kaip 2,6 m, o esama danga tinkama regeneravimui. Karšto regeneravimo technologija tinkama ir intensyvioms Vilniaus gatvėms remontuoti. Projektuojant remontuojamą dangą atsižvelgiama į eismo intensyvumą, esamos dangos stovį, ir pagal tai parenkamas naujo dangos sluoksnio storis ir tipas“, – pasakoja p. Rusevičius.Kelininkai ir Kauno valdžia taip pat pabrėžia šios technologijos ekonomiškumą ir spartų darbą. „Visi „Remix Plus“ aparatu atlikti darbai miestui atsieis apie 16 mln. Lt. O visų tų gatvių rekonstrukcija būtų kainavusi apie 110 mln. Lt“, – pabrėžia Andrius Kupčinskas, Kauno meras.

    Kauno gatvių tvarkymui šįmet išleis 22 mln. Eur
    „Kauno tiltai“: pernai augino pajamas, šiemet dairosi Švedijoje
    Remontas ir rekonstrukcija
    Tačiau dr. Virgaudas Puodžiukas, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kelių katedros vedėjas ir buvęs asociacijos „Lietuvos keliai“ direktorius, sako, kad nereikia maišyti remonto ir rekonstrukcijos sąvokų. Anot jo, gatvių rekonstrukcija kainuoja brangiau, nes stiprinamas arba keičiamas pagrindas ir pati danga, dangos konsistencija, sutvarkomi vandens nutekėjimo latakai ir kiti dalykai. Paprasčiau sakant, rekonstruojant kelius ar gatves nuimamas ir iš naujo paklojamas maždaug pusmetrio storio dangos ir pagrindo sluoksnis, o „Remix Plus“ tiesiog sutvarko viršutinį, maždaug 6–7 cm storio, asfaltbetonio sluoksnį.Kita vertus, tai geriau negu kasmetinis gatvių lopymas. Daugiau nei milijardą litų skolų turinti sostinė negali sau leisti padorios gatvių rekonstrukcijos, tad išeitis galbūt galėtų tapti karšto regeneravimo technologija. Tiesa, p. Puodžiukas sako, kad kiekvienai gatvei reikia atlikti atskirus tyrimus ir skaičiavimus, pagal eismo intensyvumą ir transporto priemonių svorį nustatant, ar perklotas asfaltbetonis išlaikys bent metus. Kitu atveju pinigai gali būti išmesti į balą.„Lietuvoje „Remix Plus“ mašina dirba beveik 2 dešimtmečius. Ilgą laiką kelininkai su ja vykdė periodinę automagistralių priežiūrą. Ji buvo sėkmingai naudojama iki 1997–1998 m. Tačiau, bėgant laikui ir didėjant eismo intensyvumui, magistralių dangų stiprumo savybės tapo netinkamos dabartinei apkrovai. Todėl minėtos mašinos atsisakyta, nes ji nestiprina dangos, o tik perkloja. Be to, jos energiniai nuostoliai yra dideli. Ta mašina „Kauno tiltuose“ ilgokai stovėjo. Bet reikia manyti, kad jie dabar atliko reikiamus skaičiavimus ir pakinkė ją darbui miesto gatvėse. Kaip seksis, pamatysime po 2–3 metų. Jei asfaltas Kaune vis dar bus geras, vadinasi, skaičiavimai buvo atlikti gerai“, – svarsto p. Puodžiukas.Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir VŽ rubrikoje „Premium“ lapkričio 26 d.

    Plačiau: https://www.vz.lt/archive/article/2014/12/24/naujoms-uzduotims-prikele-sena-masina#ixzz5IwsxPlcE

    • Atsakyti
  • Arogantiškas ir kerštingas buvo tas meras. Kaip jis puolė opoziciją, po kelis straipsnius į savaitę

  • Arogantiškas ir nejautrus.Apsoliučiai jokios reakcijos nuėjus į priėmimą.Susidarantis iškreiptą nuomonę apie problemą.Nenorintis suprasti paprasto darbo žmogaus.Beje toks pats ir Urbšys.Kas ten jiems pasidaro toj valdžioj minkštai atsisėdus?

Rodyti visus komentarus (25)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų