Patys svarbiausi ingredientai jūsų verslo sėkmei

Patys svarbiausi ingredientai jūsų verslo sėkmei

Kodėl jūsų konkurentas Jonas – nuolatos cituojamos spaudoje, o jūs, nors ir sukaupęs didesnį patirties bagažą, esate nematomas niekur? Galbūt Jonas mokėsi, o galbūt ir intuityviai jaučia, ką ir kada kalbėti, kad būtų įdomu.

Komunikacijos agentūros „A|PR“ įkūrėja Aušra Prasauskaitė sako, kad savireklamos menas – kur kas paprastesnis negu atrodo. Būtent apie tai, kaip savo jėgomis išnaudoti visas komunikacijos galimybes, Aušra pasakos praktiniuose komunikacijos ir soc. tinklų mokymuose vasario 13 d. O kol kas paprašėme Aušrą pasidalinti keletu rinkodaros patarimu – ką daryti, kad jūsų verslui šie metai taptų patys sėkmingiausi?

Be išskirtinumo – nė iš vietos

„Visuomet sakau, kad sėkmei svarbiausias vienas ingredientas – išskirtinumas, o jis galimas dviem būdais: per išskirtinį reklamos biudžetą ar išskirtines idėjas. Jeigu yra galimybės pirmajam – puiku, bet ir jam prireiks antrojo. Jeigu atrandate savo unikalumą, sėkmė ateina greičiau, o marketingas vyksta kur kas aiškiau ir… taupiau“, – sako komunikacijos specialistė. Jeigu kepate bandeles – kepkite pačias skaniausias mieste arba bent jau kas mėnesį pristatykite originalaus skonio mėnesio bandelę – tokią, kurios paragauti ateis visi smalsuoliai, tokią apie kurią kalbėti norės ne tik regiono, bet ir visos šalies žiniasklaida.

Jeigu fotografuojate vestuves, sugalvokite fotosesijoms išskirtines temas – nesvarbu, kad dauguma žmonių nori tradicinių nuotraukų. Jūs tokias padaryti galite. Svarbu, kad didžiuliame vestuvių fotografų būryje jūs išsiskirtumėte. „Skamba neįgyvendinamai? Nebūkite skeptiški. Apsidairykite į konkurentus, ryškiausiai spindinčias kitų sričių žvaigždes. Jos visos, be išimties, turi savo išskirtinumą“, – patį svarbiausią patarimą akcentuoja specialistė.

Galvoti, analizuoti ir… nieko neklausyti

„Na, gerų patarimų klausyti verta, bet tik gerų. Apie komunikaciją, rinkodarą, socialinius tinklus internete ir knygose yra daugybė informacijos, tačiau svarbu atsirinkti tai, kas tinka jums, o ne tai, kas dabar madinga. Jeigu visi kalba apie socialinius tinklus ir „Snapchat“ populiarumą, o jūs teikiate spausdinimo paslaugas, ar jums tikrai verta investuoti savo laiką į reklamą „Snapchat“? Ne“, – įsitikinusi A. Prasauskaitė. Ji pataria vadovautis taisykle „Mažiau, bet geriau“. Taip pat nepamiršti klasikinių, tačiau ne tokių madingų komunikacijos priemonių: parduotuvės vitrinų, interjero, pakuočių, klientus aptarnaujančio personalo, automobilių ir pan. „Nepamirškite būti nuoseklūs: vienodas kalbėjimo stilius turi būti visuose komunikacijos kanaluose, dieną po dienos“, – aiškina specialistė.

Be sėkmingos vidinės komunikacijos – išorinė neįmanoma

Svarbu nepamiršti ir informacijos sklaidos įmonės viduje. „Jei tik savininkas žino, kad „mes didžiausi Panevėžyje“, o vadybininkas apie tai nėra girdėjęs, akivaizdu, kad jūsų pastangos reklamuotis nueis veltui. Sunku būti geriausiu restoranu mieste, kai jūsų padavėjai, klientų paprašyti rekomendacijų patiekalams, tik gūžteli pečiais“,- dažnai pastebimą situaciją komentuoja A. Prasauskaitė.

Dar daugiau vertingų patarimų apie tai, kaip savo veikla sudominti žiniasklaidą, kaip išlaikyti populiarumą socialiniuose tinkluose, Aušra pažers praktiniuose mokymuose „Kaip 2018 išnaudoti visas komunikacijos galimybes?“, kurie Panevėžyje vyks vasario 13 d.
Turėdama 15 metų patirtį komunikacijos srityje A.Prasauskaitė papasakos, kokius komunikacijos žingsnius galite įgyvendinti patys: „Komunikacija – tai begalinės reklamos galimybės, tačiau daugelis jų neišnaudoja, nes galvoja tik apie tradicinius reklamos būdus. Mes dalinamės savo patirtimi, pažeriame naujų idėjų ir skatiname išnaudoti kiekvieną galimybę“, – sako A. Prasauskaitė. Ji žino, ką kalba: „A|PR“ įkūrėjos darbai yra pasirodę ne tik ant nacionalinių žurnalų viršelių ar televizijoje, bet ir didžiausiuose tarptautiniuose naujienų portaluose. Kaip ir nuo ko pradėti, kad apie jūsų veiklą rašytų skaitomiausi laikraščiai, o sukurtu video dalintųsi žymūs Lietuvos žmonės – Aušra atskleis mokymuose, į kuriuos užsiregistravus iki sausio 31 d. taikoma nuolaida.

Daugiau informacijos ir registracija komunikacijos agentūros „A|PR“ internetinėje svetainėje: www.a-pr.lt

Komentarai

  • Vienareikšmiškai vienas iš svarbiausių dalykų kuriant verslą yra verslo paskola. Tik kur ją gauti geromis sąlygomis ir per daug nenukenčiant nuo sąlygų?

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų