Pasipriešinimas. Per keliasdešimt metrų nuo būsimosios gatvės gyvenantis Egidijus Pribušauskas tikina, jog į kovą prieš naująją Šiaurinę gatvę stojęs milžiniškas būrys rožyniečių. V. Bulaičio nuotr.

Naujai gatvei – gyventojų barikados

Naujai gatvei – gyventojų barikados

 

Tris dešimtmečius brendusiam naujos arterinės gatvės Panevėžyje projektui pajudėjus iš sąstingio, po langais zujančių automobilių nenorintys gyventojai viliasi išprašyti Susisiekimo ministerijos neskirti jam finansavimo.

Savivaldybė motyvuoja, jog per individualių gyvenamųjų namų Rožyno mikrorajoną suplanuota gatvė gerokai palengvintų važiavimą šiuo metu vairuotojų savotišku siaubu virtusia ir bene labiausiai mieste apkrauta Smėlynės gatve. Su tuo nesutinkantys rožyniečiai reikalauja jų kvartalą palikti ramybėje ir naują gatvę tiesti bent porą kilometrų už miesto.

Pagal parengtą Panevėžio gatvių planą, ateityje miestą būtų galima apvažiuoti savotišku žiedu, sujungsiančiu Ramygalos, J. Tilvyčio, Savitiškio, Pramonės, Jurginų, Smėlynės, Senamiesčio gatves.

Pirmiausia numatyta nutiesus naująją Šiaurinę gatvę sujungti Jurginų su Pramonės gatve, iš Rožyno vedančia garsiojo automobilių turgaus link. Miesto savivaldybė planuoja, kad naujos gatvės tiesimo darbai prasidės jau 2018 metų antroje pusėje.

Tai turėtų kainuoti apie 2 mln. eurų, o rangos darbų viešųjų pirkimų konkursą planuojama skelbti jau kitų metų pradžioje.

Vis dėlto Rožyno gyventojų neguodžia perspektyva iki turgaus numinti dviračiu. Kad išsaugotų mikrorajone ramybę, jie nusiteikę šturmuoti lėšas skirstančią Susisiekimo ministeriją bei Valstybinę automobilių kelių direkciją. Šias turėtų priblokšti panevėžiečių raštas – juo rengiamasi prašyti stabdyti projektą neskiriant Panevėžio savivaldybei lėšų naujai Šiaurinei g. tiesti.

Paliko vietos kompromisui

Per keliasdešimt metrų nuo būsimosios gatvės gyvenantis Egidijus Pribušauskas tikina, jog į kovą stojęs milžiniškas būrys rožyniečių – dar prieš mėnesį buvo surinkta apie 600 naujos gatvės priešininkų parašų.

O praėjusią savaitę Savivaldybėje į viešą Šiaurinės gatvės techninio projekto pasiūlymų svarstymą susirinkę gyventojai jį nutraukė.

„Mums reikalingos želdinių juostos, triukšmą sulaikančios sienelės, o projekto rengėjai motyvuoja, jog tam nebelieka vietos. Pagal projektą keturių eismo juostų Šiaurinė gatvė eis prie pat namų, kai kur atstumas tebus vos 30 metrų. Žmonėms nebeliks galimybių net iki prekybos centro nueiti, nes per visą gatvę numatyta tik viena perėja. Absurdiškas ir dviračių takas, prasidedantis iš niekur ir vedantis į niekur“, – projekto trūkumus vardijo E. Pribušauskas.

Anot jo, per mikrorajono vidurį nutiesus magistralinę gatvę, Rožynas būtų nepataisomai sugadintas – kaip peiliu perpjautas į dvi nesusisiekiančias dalis, gyvenamuosiuose namuose ištisai girdimas transporto, netgi sunkiasvorio, gaudesys, žmonės priversti kvėpuoti teršalais.

Panevėžietis tikina, esą Šiaurinė g. ir miestui neduos naudos. Jo nuomone, apie eismo srautų sumažėjimą Smėlynės g. būtų galima kalbėti, jei Šiaurinė g. driektųsi ne po rožyniečių langais, o gerokai šiauriau už miesto. Visgi E. Pribušauskas sutinka, kad gyventojai galėtų leistis į kompromisą su Savivaldybe, jei šioji išpildytų jų keliamas sąlygas.

Pirmiausia, pasak panevėžiečio, gatvė negali būti platesnė nei dviejų eismo juostų, prie jos turėtų būti įrengtos apsaugos nuo triukšmo priemonės, saugios perėjos bei apribotas sunkiojo transporto eismas. Rožyniečiai savo mikrorajone pageidautų ir rekreacinių zonų.

Trijų dešimtmečių projektas

Gyventojų kovos objektu virtusi arterinė keturių eismo juostų gatvė, analogiška Nemuno, per dabartinę Rožyno žaliąją zoną šalia Jurginų gatvelės suprojektuota dar 1982-aisiais. Pagal ano meto planus gatvė turėjo driektis Panevėžio pakraščiu – tuomet veikiausiai niekas neplanavo tokios intensyvios miesto šiaurinės dalies plėtros.

Tačiau Lietuvai atgavus nepriklausomybę, Rožynas ėmė sparčiai plėstis. Prasidėjus žemės grąžinimui, už žaliosios zonos, paliktos keturių eismo juostų gatvei, vienas paskui kitą kilo didžiuliai gyvenamieji namai.

Prie suprojektuotos arterinės gatvės namus besistačiusius kaimynus E. Pribušauskas teisina tuo, jog esą tuo metu ir paties projekto būta kitokio.

„Tada nebuvo nei degalinės, nei prekybos centro, todėl gatvė turėjo eiti daug toliau nuo gyvenamųjų namų. Bet dabar, kai situacija kardinaliai pasikeitusi, negalima tokios judrios gatvės tiesti žmonėms po langais“, – karingai nusiteikęs E. Pribušauskas.

Naujos gatvės priešininkai meta ir dar vieną kortą. Anot jų, dėl šioje vietoje nestabilaus grunto – esą ant smėlio – nutiesus gatvę nuo vibracijos gali sutrūkinėti namų pamatai.

Sulaukė ir palaikymo

Naujos gatvės techninio projekto vadovas, bendrovės „Atamis“ atstovas Rimvydas Juodka žada įvertinti būsimajai gatvei besipriešinančių gyventojų pasiūlymus. Jis pripažįsta, kad nuo gyvenamųjų namų naujoji gatvė vietomis bus nutolusi ir mažiau nei 30 metrų. Vis dėlto R. Juodka ramina, kad techniniame projekte bus numatyta įrengti triukšmą absorbuojančias sienas.

„Projektiniuose pasiūlymuose buvome numatę želdinius, tačiau gyventojams tas netiko. Jie reikalavo sienelių. Kur leis galimybės, tokias suprojektuosime“, – aiškino R. Juodka.

Techninio projekto rengėjas tvirtina, jog gyventojams pageidaujant būsimojoje gatvėje matantis galimybių įrengti daugiau pėsčiųjų perėjų.

R. Juodka atremia ir gatvės priešininkų argumentą dėl neva niekur nevedančio dviračių tako.

Šis, pasak projekto vadovo, sujungs Smėlynės gatvės būsimą dviračių taką su Pramonės gatve.

„Mes šituo projektu negalime išspręsti viso Panevėžio dviračių takų problemų. Bet šiuo atveju dviračių takas eis per visą Šiaurinės gatvės ilgį – nuo Smėlynės iki Pramonės gatvės, kur yra trijų metrų pločio šaligatvis ir visos galimybės dviračių taką ir ten įrengti“, – aiškino projektuotojas.

Nors Savivaldybės planas Rožyno mikrorajone nutiesti naują gatvę sulaukė milžiniško čia gyvenančiųjų pasipriešinimo, R. Juodka teigia pats įsitikinęs, kad panevėžiečiai šį projektą vertina nevienareikšmiškai.

„Logiška, kad ramiame rajone įrengus arterinę miesto gatvę poveikis gyventojams neišvengiamas. Bet man teko bendrauti su panevėžiečiais, gyvenančiais ne prie būsimosios gatvės. Jie džiaugiasi ja, nes tai gerokai sumažintų eismo intensyvumą Smėlynės gatvėje. O bendrai visame mikrorajone tikriausiai būtų daugiau ta gatve patenkintųjų nei prieštaraujančiųjų“, – įvertino R. Juodka.

Pradės nuo dviejų juostų

Bebaigiamame rengti techniniame projekte numatyta keturių eismo juostų Šiaurinė gatvė. Tačiau Savivaldybė ramina, jog šioji būtų tiesiama trimis etapais: dvi eismo juostos nuo Pramonės gatvės pabaigos iki Amerikos gatvės, vėliau – tokio paties pločio gatvė nuo Amerikos iki Smėlynės gatvės, o trečiuoju, galutiniu, etapu numatoma per visą Šiaurinės gatvės ilgį nutiesti dar dvi eismo juostas.

Savivaldybė tikina tokių tolimų planų kol kas neturinti.

Dalies rožyniečių siaubu jau tapusi būsimoji gatvė, pasak administracijos direktoriaus pavaduotojo Tomo Juknos, tebus dviejų eismo juostų ir sunkiasvoris transportas per ją nesuks. Anot jo, mikrorajoną kirsianti gatvė analogiška prieš keletą metų nutiestajai Alanto gatvei, atskyrusiai Pilėnų mikrorajoną nuo individualių namų Stetiškių kvartalo.

„Tai nebus nei aplinkkelis, nei Pramonės gatvės tęsinys. Tai tik gatvė, skirta miesto transportui judėti. Tranzitinis sunkiasvoris transportas tikrai nevažiuos per miestą, jam daug patogesnis miesto aplinkkelis“, – aiškino T. Jukna.

Smėlynės gatvėje – grandiozinis remontas

Panevėžio valdžia tvirtina, jog naujos gatvės naudą pajus visas miestas. Šiuo metu vienintelis šiaurinės miesto dalies susisiekimas su centru – itin intensyvaus eismo Smėlynės gatvė.

Jau kitąmet šioje vietoje turėtų būti pradėta tiesti nauja Šiaurinė gatvė, sujungsianti Smėlynės ir Pramonės gatves. V. Bulaičio nuotr.

Tačiau jau kitąmet šiąja pravažiuoti bus sunkiai įmanoma. Eismą Smėlynės gatvę planuojama gerokai apriboti dėl 2018-aisiais prasidėsiančių lietaus nuotakyno rekonstrukcijos darbų. Apie 2019–2020 metus planuojamas ir pačios gatvės kapitalinis remontas, įrengiant infrastruktūrą ir pėstiesiems.

Neturint alternatyvos remonto laukiančiai Smėlynės gatvei, pasak T. Juknos, sunku įsivaizduoti, kaip tektų organizuoti eismą vykstant beveik porą metų galinčiam užtrukti remontui.

Iki planuojamos Smėlynės gatvės rekonstrukcijos numatoma nutiesti Šiaurinė gatvė, pasak T. Juknos, ir vėliau būtų išsigelbėjimas jau seniai nuo transporto srautų dūstantiems Smėlynės gatvės gyventojams bei čia spūstyse stringantiems vairuotojams.

Rožyniečiai Savivaldybei yra pateikę ne vieną siūlymą dėl išvažiavimo iš mikrorajono. Vienas jų – įrengus viaduką sujungti iš Rožyno vedančią Pievų gatvę su Nemuno gatvės žiedu.

Vis dėlto, pasak T. Juknos, tokia investicija būtų brangi, bet visiškai nepasiteisintų, nes žiedas ir taip perkrautas, o piko valandomis į jį įvažiuoti prireikia kantrybės.

Panevėžio rajono savivaldybė neprieštarauja rožyniečių siūlomai dar vienai alternatyvai – miestą apjuosiantį žiedą šiaurinėje dalyje užbaigti ne per Rožyną, o gerokai už jo – tarp Panevėžio ir Piniavos, kur naujoji gatvė susijungtų su keliu Panevėžys–Ryga.

Tačiau, pasak T. Juknos, gatvė tokioje vietoje irgi nepasiteisintų – ji nepagerintų išvažiavimo iš Rožyno.

„Ne viena transporto specialistų studija daryta ir neatsitiktinai šalia Jurginų g. paliktas koridorius naujai gatvei tiesti. Projektas sugalvotas seniai ir belieka jį įgyvendinti, kad miestas taptų judesnis. Dalis Šiaurinės g. eis pro gyventojų namus, bet statydami jie žinojo, kas ateityje numatyta. Seniai paruošti sprendiniai dabar tampa realybe ir su tuo reikia susitaikyti“, – sako T. Jukna.

Komentarai

  • Visai tie lietuviai „išpindėjo“ tai jiems nauja gatvė negerai, tai jiems nauja biokuro katilinė negerai. Raganėja privačių namų savininkai, na nieko: lazda turi du galus…

    • Atsakyti
    • Kaip gerai ir kaip gražu, kad sutapo savivaldybės ir p. Pribušausko nuomonė dėl dviejų juostų naujos gatvės. Išasfaltuos, tuoj patogiau bus. Tikras prieššventinis santarvės laikotarpis !

      • Tikrai krikščioniška ir kalėdiška susitaikyti visiems ir kuo greičiau imtis Jurginų gatvės tiesimo darbų.
        Kai taip geranoriškai Pribušauskas pasisakė dėl dviejų juostų gatvės, apie kokią irgi kalba savivaldybė, taipats laikas nuimti nuo tvorytės šūkį su žodžiu ne. Tegul būna TAIP visam laikui. Ačiū už į gerą pusę pakeistą nuomonę.

    • Tik tiesti nauja gatve.Statydami grycias jau zinojo kad bus salia gatve.

    • Niekaip nesuprantu, kodėl p. Šerplienė vakar pasiuntė laišką savivaldybei, kuriame dėsto visai kitas mintis, nei kad sako Gerb. p. Pribušauskas.
      AR jie abu nesusiderina?

      • Atsakyti
  • Labai gražiai parašytas straipsnis, bet realybėje viskas „truputį“ kitaip: ne dėl gyventojų kaltės neįvyko projekto svarstymas, o todėl, kad N I E K A S iš savivaldybės (projekto užsakovo) nesiteikė svarstyme dalyvauti. Projektuotojai patys pripažino, kad želdiniams vietos nėra būtent ten, kur jų labiausiai reikia, o dviračių takas nutrūkstamas. Be to, apie kokį normalų svarstymą galima kalbėti, kai aiškinamajame rašte minima trys projekto variantai su skirtingais sankryžų tipais ir kitais esminiais dalykais, o gyventojams pateikiamas tik vienas variantas, tikintis, kad tiems kvaileliams to ir užteks. Pribloškia projektuotojų pasiūlymas kitus variantus atsiųsti klausėjui asmeniškai. Žurnalistams reikėtų patiems sudalyvauti tokiame alia svarstyme dėl paukščiuko ir ne eilinį propagandinį straipsnį apie negerus jurginus suskelti, o pamatyti ir kitas problemas (pvz., savivaldybės požiūrio į gyventojus).

    • Pasisakau už kuo skubiau įrengiamą tą gatvę, kiek galima laukti kitų sąskaita. Visas miestas dūsta nuo rytinio piko kamščių.

  • Eilinis valdžios užsakymu iš melo sukurptas I . Kontrimavičiūtės straipsniukas. Citata „Jis pripažįsta, kad nuo gyvenamųjų namų naujoji gatvė vietomis bus nutolusi ir mažiau nei 30 metrų. “ Iš tikrųjų siauriausioje vietoje gatvei tiesti skirtos juostos plotis tarp gyvenamųjų namų nesiekia net privalomų pagal STR 40 metrų. Antra B kategorijos gatvė neriboja JOKIO transporto eismo, tame tarpe ir tranzitinio., taigi bus skirta krovininių automobilių eismui kryptimis Šiauliai-Daugpilis..Trečia -specialiai priešinami žmonės, akcentuojamas rūpestis Smėlynės gatve. Tik gal galėtų I . Kontrimavičiūtė paprašyti projektuotojų ar T. Juknos nupiešti schemą kaip automobilis pvz. iš Aguonų gatvės turi pasiekti centrą ( kur ir yra daugiausia traukos centrų) nevažiojant Smėlynės gatve? Važiuoti žymiai tolimesnį kelią naujuoju aplinkkeliu ir stovėti kamštyje Klaipėdos gatvėje? Smėlynės g . problemą gali išspręsti tik dar vienos pervažos įrengimas arčiau Nemuno g. žiedo . Naujoji gatvė tik gražiai piešiamas eilinis mokesčių mokėtojų pinigų praskalavimas. O apie dabartinės valdžios rūpestį Smėlynės gatve geriausiai parodo Smėlynės g . esančios už Rožių g. šaligatviai. Gal norėtų T.Jukna su I . Kontrimavičiūte jais pasivaikščioti
    ? 🙂

    • Atsakyti
    • Pagaliau mieste daroma ir daroma tai, ką senų senovėje reikėjo padaryti.

      • Atsakyti
      • Didž. Gerb. p. Inga, ar Jūs paliksite nesureagavusi į neetiškas užuominas ar daugiaunei užuominas. Argi tikrai, kaip ten sakoma, ,,vaikštote su …, argi

        • Atsakyti
    • Butinai darykit ta gatve

    • kai lietus lyja, reiktų būtinai guminius botus apsimauti

  • Tikrai reikalinga gatve zinoma kad butu su garso sienom ir perejom

    • Aš esu už Jurginų gatvės įrengimą skubos tvarka.

    • o man atrodo, kad žymiai gražiau būtų žalia sienelė nei tinklo tvora su skrendančių varnų paveiksliukais. Yra Šiauliuose tokia . Vaizdelis ką aš žinau.

  • Geriausia būtų miestas be gatvių, o triukšmadariai gal dėl savo daržiukų pergyvena , kurie būsimo kelio vietoje suarti dabar

  • galvose tuščia, belieka prikelt senus tarybinius projektus.

    • daryti ir kuo greičiau. Žmonės visais laikais yra žmonės. O mašinų tik padaugėjo.

  • Silpna tą mūsų valdžia, kokios čia dar gali būti diskusijos, kelias prieš 30 metų suprojektuotas, nepatinka kelkis kitur.

    • Sutikite per 30 m kažkas pasikeitė. Tai buvo miesto pakraštys ir žmonės dar žiguliais važinėjo… Antra kaip reguotumėte jeigu jums po langais pastatytų kokią miesto reikmėms reikalingą fekalijų duobę ir pasakytų nepatinka -kelkis kitur..

      • Atsakyti
      • bet jau tada gatves planavo ir visi kurie įsikūrė prie šios gatvės žinojo apie tai. Patys Rožyno gyventojai ja ir važinės.

    • UŽ GATVĘ IR TIK UŽ GATVĘ. Kuo greičiau įrenkite.

    • Taigi padarys pagaliau tai, ko per tiek metų nepadarė.

  • kada nustos gyventojai protestuoti. jiems visada viskas negerai. gyvenu Rožyne, šalia numatomos naujos gatvės ir žinote, aš jos noriu. o rėkia tie, kurie daržus, sodus susisodino ant numatytos gatvės, šiukšlynu pavertė. visi seniai žinojo, kad ten bus gatvė, bet statė namus, pirko sklypus, juos apsitvėrė, o dabar mat blogai. pažiūrėkit kaip Jurginų gatvė atrodo, visa duobėta, šunų vedžiojimo vieta, gal ją tokią palikt? mažiau žmonių klausyt, laukiam naujos gatvės.

    • Sakot Jūs norit šios gatvės. O kur tamsta šia gatve važiuotumėt?Kokias Jūsų problemas ši gatvė išspręstų?

      • Atsakyti
      • kur važiuosiu tai jau mano reikalas, bet, kad srautas Smėlynės gatve sumažėtų tai tikrai.

  • Rašinėliu rašytojas Seimo narys B. Matelis čia pirmu smuiku groja, kiršindamas gyventojus.

  • Projektas parenktas pries 25m. ir tuo metu atrode protingas ir lengvai igyvendinamas sprendimas, jei reiketu kelio apvaziuoti miesta.
    Pries 25m. toje zonoje buvo tik pievos ir laukai, kas puikia tinka aplinkeliui.
    Taciau kol savivaldybes atstovai miegojo, ju didziausiai nuostabai, per tuos 25m. daug kas pasikeite! Miestas issiplete!! Tai bent staigmena!
    Patys savivaldybes atstovai tose pievose ir laukuose suformavo gyvenamuju namu sklypus, per kuriu kiemus dabar ir turi eiti aplinkelis.
    Atsiradus galimybei gauti finansavima, tie patys miegantys savivaldybes atstovai atsibudo ir dabar jau trimituoja kaip reikia aplinkelio! Ir kaip reikia isisavinti lesas – kuo greiciau ir kuo skubiau, kol ju paciu kas nepakeite ir neduok dieve kas nors kitas neisisvino skiriamu pinigu projektui.
    Bendruomene pateikia labai logiska ir argumentuota pasiulyma tiesti aplinkeli keli km uz gyvenamuju namu kvartalo, kur vis dar tusti laukai ir pievos. Atrodytu viskas kaip ir gerai – aplinkelis (jei jo tikrai taip reikia, cia didelis klaustukas) eina uz miesto ribu. Gyventojai patenkinti ir savivaldybe turi savo aplinkeli!
    Bet tokiu atveju projektas atitenka rajono savivaldybei, kuri sutiktu ji vystiti. O tai visai nepatinka Panevezio miesto savivaldybe, nes gardus kasnis jau atitenka ne jiems, o rajono savivaldybei!!
    Savivaldybe spjauna i zmoniu surinktus parasus, i teikiamus pasiulymus, i visa logiska mastyma. Laikosi isikande i sovietini projekta, skuba teikti pasiulymus, kurie yra nelogiski ir nepaaiskinami net paciu pasiulymo teikeju.
    Tai nieko nuostabaus, kad dabar bijo zmonems i akis ziureti ir kazka paaiskinti.
    Labai tikiuosi, kad esama situacija bus nusviesta aukstesniu lygiu, o ne tik komentaruose.

    • Turiu pasiulyma Nemuno gatves gyventojams. Surenkam keleta tukstanciu parasu ir uzdraudziam vaziuoti visiems kurie negyvena sioje gatveje. Juk gatve projektuota keliolika desimtmeciu atgal ziguliukams tai kam dabar kenteti visa ta triuksma. Nuo kai kuriu namu nera nei 5-10m atstumo ka jau kalbeti apie 40m.
      Kai kuretes ten visi zinojote apie busima gatve tai nera ko cia dabar verkslenti.
      Bendruomene pateikia ne logiska bet labai savanaudiska pasiulyma. Jus norite taip kaip patogiau jums ir visiskai ignoruojate kitu panevezieciu poreikius.

      • AŠ PASIŽADU TRIS DIENAS PAAUKOTI PARAŠŲ PRIEŠ EISMĄ NEMUNO GATVE RINKIMĄ.

  • „O praėjusią savaitę Savivaldybėje į viešą Šiaurinės gatvės techninio projekto pasiūlymų svarstymą susirinkę gyventojai jį nutraukė.“
    Miesto valdžia pristato projekta, bet ne vienas iš valdžios neateina jo pristatyti ir kalbėtis su atėjusiais žmonėmis!!! Gėda žmoniems i akis pažiūrėti?!Prieš rinkmu žadėjot spresti problėmas kartu, o kai atėjo tas metas neriat i krūmus?!?

  • Visus surinktus parašus reikia pristatyti i Susisiekimo Ministerija!!!

  • informacija apie projekto svarstymą spaudoje pateikta tą pačią dieną kai turėjo vykti ir pats svarstymas. Tikslas, kad kuo mažiau žmonių sužinotų ir ateitų? Gyventojai susipažinimui ir pasiūlymų teikimui turėjo vos kelias valandas. Žiaurus nesiskaitymas, nepagarba ir išsisukinėjimas.

  • Reikia gatvės! 600 parašų prieš? Galime surinkti 6000 už.

    • Ir iš kur ištrauksi net 6000 kvailių, kurie pasirašytų už gatvę, kuri veda į niekur ir visiška nesprendžia mikrorajono eismo problemų. Ar atsiras blaiviai mastančių žmonių kurie norės į miesto centrą važiuoti ne Smėlynės gatve, bet aplinkui 5 km toliau?

      • Ir dar stovėti dvigubai didesniame kamštyje Klaipėdos g. 🙂

        • Atsakyti
    • o jeigu tuos 600 panagrinėjus, įdomu, kiek rožyno gyventojų beliktų

  • Nebūtinai Rožyno gyventojas turi būti prieš tokią gatvę. Ar kitur gyvenantis ir protingai mąstantis negali turėti ir išsakyti savo nuomonės?

  • padarius nauja apvažiavimą atsiranda vilties kitiems miesto gyventojams kvėpuoti švaresniu oru. Smėlynės, Basanavičiaus gatvėse langų neįmanoma praverti.

    • Atsakyti
  • Alanto g. atsiradimas žymiai pagerino daugelio miestiečių gyvenimą ir kaip nebūtų keista tik sparčiai padidino augančių namų šalia šios gatvės skaičių ir sklypų kainą.

  • Baikit klausyti rėksnių, jiems visad bus blogai , darykit tik gatves , nes dabar tai susisiekimas su Rožynu katastrofa, Smėlynės gatvė sumalta visai , galima bandyti važiuoti pro Pušaloto g. , bet jau prie Senamiesčio g. užstringi, dar vienas išvažiavimas pro Katkų g. irgi nekažką. Neleiskit keliems rėksniams sustabdyti taip Rožynui reikalingus projektus.

  • VALIO NAUJAI GATVEI !

  • Aš už mum reikia šios gatvės. O rėksnių ir nepatenkintų visada yra.kam nepatinka kelkitės į vienkiemį ir nebus jokių gatvių

    • Visada mieste būna gatvių.Kaip automobiliai be gatvės važinės, kai, a.

  • Šita gatvė – nesusipratimas:

    1 Kas važiuos į centrą Pramonės g. pro Babilona?
    2 Triukšmas ir tarša iki Bijūnų g..
    3 Smėlynės gatvės apkrovimas nesumažės, jei sumažės tai vos keliomis mašinomis.
    4 Kamščiai Smėlynės g. dar labiau padidės, nes atsiras sankryža prie pc Rožynas.
    5 Pravažiavimas į Pramonės g. aktualus tik sunkvežimiams .
    6 Išplauti pinigai ir nepatenkinti šio rajono gyventojai.

    Jei taip norit prastumti šią gatvę, tai stumkit miesto pakraščiu ir visi bus patenkinti.

  • Broliai lietuviai, lietuviško krašto, šikit į skyle, o ne ant krašto!
    Didžiuojuosi, kad nedingo lietuviškas charakteris- „smagu, kad kaimyno namas dega, rankas pasišildysiu“!
    Pavydas ir noras pakenkti kitam.
    Kaip smagu, kad Smėlynės gavės gyventojai dūs nuo išmetamų automobilių dujų! O gal seni trantai pradės skleisti deguonį? „Gerai“ kada vaikus patraiškys einančius į gamtos mokyklą, nes perėjų nenumatyta, bet visi važiuosim nauja gatve!
    Va čia tai broliai lietuviai! Pagatavi perkasti vieni kitiems gerkles, kad tik kitam blogiau būtų!
    P.s. geriausias patiekalas Lietuviui- kitas Lietuvis.

  • Labai paprastas sprendimas nusipirkus sklypa ir zinant, kad ten salia eis gatve galvoti, kad ai gal negreit ir gal ai pamirs kazkas 🙂 nes juk sklypa pirkau pigiau su mintimi, kad gatve galbut bus kitur 🙂 tai sutinka tie Rozyno gyventojai uz savo pinigus parengti nauja detaluji plana ?

    • Atsakyti
    • Tai kad toli gražu ne visi sklypai nusipirkti po to, kai sugalvota ten tiesti gatvę. Yra ir labai seniai pastatytų namų, kai apie tokią gatvę niekas net nesapnavo. Nežinote – nerašykite.

      • Kas mieste ėmė sklypą toje vietoje, kur gatvė nebus tiesiama.
        Jurginų gatvės gyventojas be Jurginų gatvės

  • Visi straipsniai rašomi prieštaraujančių interesais . Nė karto nebuvo straipsnio, kuriame buvo pristatomi norinčių gatvės gyventojų pasisakymai. Juk aišku ,kad daugiausia prieš gatvę kovoja tie kurie pasistatė namus ten kur jų neturėjo būti. Kažkokios tarnybos turėtų pasidomėti kaip jie gavo sklypus ir leidimus statyboms. O gatvė tikrai reikalinga ir jos laukiančių tikrai daugiau. Užtenka viena rytą suskaičiuoti mašinas važiuojančias , Vyturio g. Ir pusę naujos gatvės srauto jau paaiškėtų. Daryti aplinkkeli kažkur laukuose yra netikslinga, nes kas nori trenktis iki aplinkkelio gali tai daryti ir dabar. Juk aplinkelis yra. O daryti vieną netoli kito kvailystė. Gatvė reikalinga. Žinoma, užtektų ir dviejų juostų. Taip gal būtų kuo mažiau ją nepatenkintų.

    • Atsakyti
  • Kai paskaitau tuos komentarus, kurie yra dviejų sprindžių ilgumo, tai einu prie kalendoriaus pasitikrinti, koks dabar mėnuliukas.
    Reikia gatvės ir taškas.
    Kaipgi mieste gyventi gatvėje, kurioje net nėra gatvės?
    TAŠKAS be jokių daugtaškių.

  • Kuo greičiau naują gatvę noriu matyti,o darzininkai,tegul savo sklypuose morkas seja

Rodyti visus komentarus (52)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų