BNI nauda: tarpusavyje bendraujant sprendimai priimami kur kas greičiau

BNI nauda: tarpusavyje bendraujant sprendimai priimami kur kas greičiau

Kauno verslininkai rado būdą, kaip dalijantis turima informacija, keičiantis rekomendacijomis pasiekti stulbinamų veiklos rezultatų. Susivieniję į visame pasaulyje žinomą verslo rekomendacijų organizaciją BNI jie toliau plečia veiklą. 2016-iesiems baigiantis BNI klubų prezidentai dalijasi metų pasiekimais, atradimais ir ateities idėjomis.

BNI klubų „Tauras“, „Žalgiris“, „Santaka“, „Saulė“ prezidentams uždavėme tuos pačius klausimus.

Pasidalykite atėjimo į BNI istorija. Kaip atradote šią organizaciją asmeniškai, kas jos veikloje sudomino iš karto, ką pastebite dabar, po metų? Ar jau nebesulaukiate klausimų iš verslo kolegų, koks tai paslaptingas sambūris?

Kokia jūsų, kaip klubo prezidento, patirtis 2016 m.: kas buvo sunku, kas lengva, kokių tikslų turėjote ir ar visus pavyko pasiekti? Ar jau turite idėjų 2017-iesiems?

Dabar jau praktiškai žinote, kokios galimybės dalyvaujant BNI veikloje atsiveria jos nariams. Kurios jų jums pačiam atrodo patraukliausios? Kokia BNI klubo nario sėkmės istorija, jūsų nuomone, vertingiausia šiemet?

Mindaugas Daraškevičius, į Kauną tarptautinio BNI klubo idėją atvežęs verslininkas, bendrovės „Sprendimų vizija“ bendraturtis ir vadovas

Dalijimosi informacija bei rekomendacijomis filosofija paremta veikla pritraukia vis daugiau naujų žmonių. Priklausymas tarptautiniam BNI tinklui davė man gana daug naudos. Šio klubo narių dėka vyksta nuolatinis įmonės augimas, čia suradome pirmus didžiuosius klientus.

BNI veiklos principas, kai tarpusavyje bendrauja ir verslo rekomendacijomis keičiasi verslo savininkai ar bendrovių vadovai, duoda tiesioginės naudos. Tarpusavyje bendraujant sprendimus priimantiems pirmiesiems bendrovių asmenims procesai vyksta kur kas greičiau. Jeigu mums reikia kokios nors paslaugos, pavyzdžiui, buhalterinės apskaitos ar teisės konsultacijų, visada kreipiamės į BNI narius. Taip sutaupome labai daug laiko, kurį tektų sugaišti ieškant partnerių ir tikrinant jų patikimumą. Šiuos partnerius mes jau pažįstame, su jais dirbame, jais pasitikime.

Tarptautinėje BNI organizacijoje vyrauja giliai įtvirtintas garbingumo ir pasitikėjimo vienų kitais principas. Čia rekomenduodami vieni kitus verslininkai už tai atsako savo garbe ir reputacija. Todėl dirbant su BNI klubo nariais, ieškant partnerių ar siūlant savo paslaugas net į galvą neateina, kad tave kažkas gali imti ir apgauti.

BNI vardas tampa vis labiau žinomas ne tik mūsų valstybėje, bet ir užsienio šalyse. Plečiantis tarpusavio ryšiams Lietuvos verslininkams jau pavyko užmegzti ne vieną verslo kontaktą su užsienyje veikiančiais BNI klubo nariais. Matau labai didelę šios tarptautinės organizacijos perspektyvą. Mūsų tikslas, kad 1 proc. visų Lietuvos įmonių taptų BNI narėmis. Tada atsivers platesnės galimybės, ketiname organizuoti tarptautines konferencijas, pasiekti naują, kur kas aukštesnį sinergijos lygį.

Donatas Miškinis, BNI klubo „Tauras“ prezidentas

BNI turi tikrai labai ambicingų tikslų. Bendras klubo tikslas yra ne kas kita, kaip visų narių tikslų visuma: suprantame, jog einame tuo pačiu keliu link bendro tikslo, o padėdami vieni kitiems tikslą pasieksime greičiau ir lengviau. Tai ir yra mūsų sėkmės variklis.

Kadangi esame įpratę dalytis rekomendacijomis, pasinaudodamas proga norėčiau visiems rekomenduoti pažvelgti šiek tiek plačiau ir pamatyti ne vien savo įmonę, apyvartą, pelną, rinkos dalį, bet taip pat ir šalia esančius, kuriems galime padėti. Nepamirškime, kad dalydamiesi visada gauname.

Aistis Ramanauskas, BNI klubo „Santaka“ prezidentas, UAB „Ferox Baltic“ vykdomasis direktorius

Prie BNI nusprendžiau prisijungti 2015 m. balandį. Apie BNI sužinojau iš savo kolegų, kurie jau buvo kitų BNI skyrių nariai Vilniuje. Kadangi Vilniaus skyriuose mano verslo kategorijos vietos jau buvo užimtos, nutariau, kad reikia pabandyti prisijungti prie BNI skyriaus Kaune. Tuo metu kaip tik būrėsi BNI klubai „Žalgiris“ ir „Santaka“. Teko dalyvauti keleriuose BNI klubo „Žalgiris“, vėliau – „Santakos“ pusryčiuose. Pastarąjį skyrių pasirinkau, kadangi kolektyvas, nors tuo metu dar nedidelis, pasirodė labai draugiškas ir linkęs aktyviai dalytis rekomendacijomis – vos apsilankęs pusryčiuose jau gavau keletą rekomendacijų, netrukus jos virto užsakymais. Tuo metu buvo buriama iniciatyvinė grupė ir skyrius oficialiai neveikė, todėl mačiau beveik visą BNI „Santakos“ formavimosi procesą nuo kelių žmonių iki keliasdešimt verslo atstovų. Formavimasis užtruko beveik 9 mėn., todėl kartais juokauju, kad skyrių pagimdėme.

BNI „Santaka“ veikia jau beveik metus – 2017 m. sausio 14 d. švęsime vienerių metų sukaktį. Per tuos metus susipažinau su daug skirtingų verslo šakų, mačiau, kaip susiformavo ilgalaikiai verslo santykiai tarp patikimų verslo partnerių, kaip gimsta bendri dideli projektai, kaip klubo nariai vienas kitą papildo. Iš pradžių patraukė naujos pardavimo galimybės, šilti kontaktai, užmezgami per rekomendacijas. Tačiau dabar galimybes matau daug plačiau – tai ir naujos bendro verslo formos, ir naujos kokybiškos pažintys, jungtiniai projektai, bendros paslaugos, greitesnė verslo plėtra. Kiekvienam į BNI ateinančiam žmogui svarbu suprasti, kad jis turi būti pasirengęs dalytis savo kontaktais, sukurti pasitikėjimu grįstus santykius, o tada sistema ir klubo bičiuliai padės jo paties verslui gauti daugiau papildomų užsakymų.

Nors jau beveik metus dirbu BNI klubo „Santaka“ prezidentu, vis dar sulaukiu klausimų iš kitų (ne BNI) kolegų, koks čia ženkliukas mano švarko atlape. Visuomet tokius žmones pakviečiu kartu su manimi ir 47 patikimais mano verslo partneriais papusryčiauti, susipažinti su BNI ir žmonėmis, kurie tiki rekomendacijų rinkodara kaip savo verslo produkto pardavimo kanalu. Juk daug geriau vieną kartą susipažinti, negu 10 kartų išgirsti.

2016-ieji buvo pirmieji BNI klubo „Santaka“ veiklos metai, todėl iššūkių iš tiesų netrūko – nuo skyriaus valdymo, plėtros ir išlaikymo strategijos iki žmonių psichologijos, vertės kiekvienam nariui kūrimo, iniciatyvų, skatinančių narių aktyvumą. Sau buvau iškėlęs kelis tikslus: sudaryti sąlygas formuotis draugiškam BNI klubui (šilta atmosfera); skatinti kiekvieną BNI „Santakos“ narį gauti naudos iš klubo; pasiekti, kad bendra klubo apyvarta iš užsakymų, gautų per rekomendacijas, viršytų 3,2 mln. eurų.

Sunkiausia buvo užauginti klubą iki 47 narių, kadangi lietuvių verslininkai vis dar nepatikliai žiūri į rekomendacijų rinkodarą ir tiki, kad šalti skambučiai ar elektroniniai laiškai, tradiciniai pardavimo kanalai gali jiems sugeneruoti didesnę naudą. Tačiau jie neįvertinta, kad į tradicinius pardavimo būdus reikia investuoti ženkliai daugiau lėšų ir laiko, užsakymų konversija būna žymiai mažesnė. O pas mus pusryčiaudamas, susitikęs kartu išgerti kavos, pietaudamas geriau susipažįsti su klubo bičiulio verslu, jo ieškomais tiksliniais klientais ir atitinkamai iš karto gali rekomenduoti savo kolegas, pažįstamus, kuriems būtų naudinga klubo bičiulio prekė ar paslauga. Šiltą atmosferą išlaikėme nuo pat skyriaus įkūrimo ir vis dar esame svečių įvardijamas kaip vienas šilčiausių ir draugiškiausių skyrių, kuriuose jiems teko apsilankyti. O 3,2 mln. Eur apyvartą pavyko pasiekti dar nesibaigus metams, taigi tikiu, kad kitąmet galėsime kelti dar ambicingesnius tikslus. Gal net 5 mln. Eur ar daugiau. Tuo labiau kad tuos tikslus kasmet bendrai išsikelia skyriaus nariai ir patys įsipareigoja jų siekti.

Kaip pasakytų aktyvūs verslo optimistai, tik dangus yra riba (angl. the sky is the limit). Juk BNI veikia 73 pasaulio valstybėse ir kiekvienas narys per BNI sistemą gali tiek bendrauti, tiek vykti į pusryčius kituose BNI skyriuose visame pasaulyje. Vadinasi, ribų iš tiesų beveik nėra ir galimybės neribotos. Visų pirma, buvimas BNI suteikia man unikalią galimybę plėsti socialinį ratą kokybiškais ir patikimais verslo ryšiais. Antra, turint pardavimo per BNI strategiją ir nuosekliai jos laikantis, galima visus iki šiol buvusius pardavimo kanalus pakeisti pardavimu vien tik per BNI. Turime unikalių sėkmės istorijų, kai nariai sugebėjo per metus laiko padvigubinti, patrigubinti ar net paketurgubinti savo pardavimo apimtis. Džiaugiuosi, kad savo BNI kolegas suvedęs su pažįstamais žmonėmis galėjau sugeneruoti papildomų užsakymų už daugiau nei 180 tūkst. eurų. Mano paties įmonė BNI kolegų dėka per metus galėjo ženkliai plėstis, gauti keliolika kartų didesnę grąžą, nei buvo investuota.

Kiekvienas BNI klubo „Santaka“ narys turi savo sėkmės istoriją, tad kviečiu į mūsų pusryčius jų išgirsti ir tiesiogiai paklausti tų žmonių, kaip jiems pavyko. Taip pat dalį minėtų istorijų galima rasti tinklalapyje istorijosbni.lt.

Mindaugas Juodaitis, BNI klubo „Žalgiris“ prezidentas, UAB „WEB Partners“ direktorius

Mane ir „WEB Partners“ komandą į BNI pusryčius kvietė ne vienas pažįstamas. Kadangi tuo metu pusryčiai vyko tik Vilniuje ir supratau, kad tapus nariu teks įsipareigoti nuolat dalyvauti, minties atsisakiau. Kai Kaune buvo įsteigtas BNI klubas „Žalgiris“, iš karto tapome nariais ir iki šiol esame šios idėjos ambasadoriai.

„WEB Partners“ klientų ir iki tol ateidavo per rekomendacijas arba įdarbinus internetą, bet dalyvaudami BNI veikloje esame dar dažniau rekomenduojami ir darbas su naujais klientais tampa konstruktyvesnis, greičiau atneša abiem pusėms naudingų rezultatų, mat sutrumpėja apsiuostymo stadija.

Kalbant apie BNI pusryčius, keistai jie atrodo tik tiems žmonėms, kurie nėra dalyvavę arba kuriems neužteko vienų pusryčių, kad perprastų bendradarbiavimo formatą.

Vadovavimą „Žalgirio“ klubui teko perimti, kai klubas išgyveno metų rotaciją, dalis narių nepratęsė narystės, nes neatrado savęs BNI. Pagrindinis iššūkis buvo mobilizuoti esamus narius ir pritraukti naujus, kad verslo klubo veikla būtų produktyvi ir pozityvi. Žinau, kad kiekvienas BNI skyrius prasidedant antriems metams gauna šį iššūkį. Dabar turiu patirties, todėl galiu konsultuoti ir kitus.

Įmonė „WEB Partners“ savo veiklą kai kur jau modifikuoja atsižvelgdama, kokius partnerius turime. Mes kuriame klientams rinkodaros strategiją internete, programuojame interneto svetaines ir elektronines parduotuves, nuolat kartu dirbame prižiūrėdami rinkodaros veiksmus, plėtodami projektus. Turime ir susijusių verslo šakų: bendrovę „Sinergija verslui“, kuri administruoja „Adwords“, „Facebook“ reklamą, „SEO voras“, kuri užsiima svetainių optimizavimu „Google“ paieškos sistemai, ITPC, kuri rūpinasi infrastruktūra, kompiuteriais, ir pan..

Vertingiausia, kai gali jungtis į vadinamuosius powerteam’us, t. y. susijusias verslo šakas, ir net formuoti bendrus pasiūlymus. Taip mes palaikome vieni kitų verslą, padedame tobulėti.

Dalia Paulauskienė, „Saulėja SPA“ direktorė, visus metus buvo BNI klubo „Žalgiris“ narė, prieš keletą mėnesių įkurto „Saulės“ klubo prezidentė

Prisijungiau prie BNI klubo „Žalgiris“, kai jis buvo kuriamas. Patiko pagrindinė BNI idėja „laimi besidalijantis“ (angl. Givers Gain), bendravimas su naujais ir įdomiais žmonėmis, kuriuos jungia bendras tikslas. Pirmaisiais metais dažniausiai keitėmės rekomendacijomis skyriaus viduje, o dabar, po metų, supratau, kad BNI veikla yra gerokai platesnė. Verslo plėtrai galimybių galima rasti dalijantis rekomendacijomis Lietuvoje bei užsienyje. Dalyvaujant BNI veikloje atsiveria didelės galimybės verslui augti. Jei sulaukiu iš verslininkų klausimų, kas yra BNI, pakviečiu juos į verslo pusryčius. Ar sunku rytais anksti keltis į šiuos klubo pusryčius? Visai ne, vėliau net džiaugiesi, kad BNI diena tampa pati produktyviausia iš visos savaitės.

Šiais metais nutariau prisidėti prie BNI klubų plėtros ir iškėliau sau iššūkį atidaryti BNI skyrių Šiauliuose. 2017 m. sausio 12 d. suplanuotas BNI „Saulė“ skyriaus atidarymas Šiauliuose, o kitais metais tikiuosi jame puikių rezultatų.

Veiksmingiausia šalyje verslo rekomendacijų organizacija

BNI – veiksmingiausia šalyje verslo rekomendacijų organizacija, kuri remiasi sėkminga tarptautine verslo filosofija ir kuria finansinę naudą šalyje veikiantiems verslo atstovams. Padeda užmegzti ir palaikyti patikimus, ilgalaikius verslo santykius tiek didelėms kompanijoms, tiek smulkioms. Remdamasi aiškiomis vertybėmis kuria išskirtinę verslo kultūrą.

BNI veikia nuo 1985 m. ir yra didžiausia verslo rekomendacijų organizacija pasaulyje. Ji vienija per 190 tūkst. verslo atstovų iš daugiau nei 60 šalių. Vien praėjusiais metais bendrai visoje BNI organizacijoje nariai vienas kitam perdavė daugiau nei 6,6 mln. rekomendacijų, o šios virto 7,6 mlrd. eurų vertės užsakymais. BNI sukuria aplinką, kurioje verslo atstovai keičiasi idėjomis, vertingais kontaktais ir konkrečiomis rekomendacijomis. Prie pasaulinio BNI tinklo Lietuva prisijungė 2014 metais.

BNI filosofija pagrįsta idėja, kad laimi besidalijantys (angl. Givers Gain®). Jei duosite rekomendacijų kitiems, neišvengiamai mainais gausite jų patys.

BNI misija – padėti BNI nariams gauti daugiau verslo užsakymų. Suteikiant struktūruotą, pozityvią ir profesionalią rekomendacijų rinkodaros programą, padėti kurti ir plėtoti ilgalaikius bei prasmingus santykius su patikimais verslo partneriais.

„BNI Lietuvos“ vizija – tapti veiksmingiausia ir didžiausią vertę verslui kuriančia verslo organizacija Lietuvoje.

 

 

 

 

Rodyti daugiau
Daugiau leidinio naujienų