Atleidžiamas „Regitros“ Panevėžio filialo direktorius

Atleidžiamas „Regitros“ Panevėžio filialo direktorius

Praėjusią savaitę buvo gauta informacija, kad „Regitros“ Panevėžio filialo direktorius Raimundas Kireilis galimai naudoja nepaženklintą tarnybinį automobilį asmeninėms reikmėms. Direktorius savo kaltę neigė, tačiau pasitvirtinus informacijai, jis yra atleidžiamas iš einamų pareigų.

„Regitros“ tarnybinių transporto priemonių naudojimo taisyklėse yra numatyta, kad darbuotojai privalo griežtai laikytis nuostatos, jog transporto priemones turi naudoti tik darbo metu ir tik tarnybiniais tikslais. Esant būtinybei, automobilis gali būti naudojamas ir kitu laiku, tačiau tai turi būti patvirtinta įmonės vadovybės. Taip pat automobiliai privalo būti pažymėti įmonės logotipu ir aiškiai atpažįstami. Paaiškėjo, kad šių taisyklių Panevėžio filialo direktorius R. Kireilis nesilaikė.

„Tenka apgailestauti dėl šio nemalonaus įvykio, tačiau tik bendrų darbo taisyklių laikymasis gali užtikrinti skaidrią įmonės veiklą. „Regitros“ darbuotojas savo elgesiu darbo metu ir po jo privalo būti pavyzdys kitiems ir laikytis visuotinai priimtų gero elgesio normų. Melas yra netoleruotinas, o praradus pasitikėjimą vienu iš svarbiausių įmonės darbuotojų, filialo direktoriumi, tolesnio jo darbo įmonėje neįsivaizduoju“, – teigia „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

Įmonės direktorius visuomenės prašo pranešti apie visus galimus piktnaudžiavimo arba korupcijos atvejus „Regitroje“. Tai galima padaryti anonimiškai paskambinus nurodytu telefonu +370 5 215 2511 arba užpildžius specialią formą įmonės interneto svetainėje: http://www.regitra.lt/lt/imone/korupcijos-prevencija. Pranešėjo anonimiškumas – garantuojamas.

Gruodžio mėnesį įmonėje buvo tiriamas analogiškas atvejis, kuomet Šiaulių filialo direktorius tarnybinį automobilį naudojo asmeninėms reikmėms. Vadovas kaltę pripažino ir dėl savo poelgio gailėjosi, taigi buvo pritaikytos ilgalaikės drausminio poveikio priemonės: apribota galimybė metus laiko gauti priedą prie algos ir privalomai išklausyti papildomus kursus. Po šio įvykio visi įmonės darbuotojai privaloma tvarka buvo dar kartą supažindinti su tarnybinio transporto naudojimosi taisyklėmis.

Šiuo metu „Regitroje“ vykdomi esminiai pokyčiai, kurie susiję ne tik su teikiamų paslaugų kokybės gerinimu, tačiau ir su žmogiškaisiais ištekliais. Jau pradėtas diegti kompetencijų modelis, kuris užtikrins, kad filialų vadovai atitiktų daug aukštesnius reikalavimus. Juos turės atitikti ir šiuo metu pareigas einantys vadovai.

Komentarai

  • kažkam reikia šiltos vieteles,todel taip ir buvo pasielgta

    • pataikyta i desimtuka .ir be teismo aisku kad kazka reikia ikisti i sita vieta.

  • Dirbdami valstybinėje įmonėje turime dirbti pagal valstybinės įmonės tvarką, dirbdami privačioje-pagal privačios. Jeigu nei viena nepatinka, gal būt atėjo laikas kurti privačią įmonę 🙂 🙂

    • Atsakyti
  • Reikia kreiptis i teisma …. ir prisiteisti uz neteista atleidima ir visa laikotarpi alga…

    • Gėda. Direktrius buvo informuotas apie vykdomus Valstybės lėšų grobstymus jo vadovaujamoje įmonėje ir pats vykdė tai: pasinaudodamas valstybine mašina savo tikslams ir t. t. Tik blogai, kad STT gavusi pranešimus nesiėmė staigiai tirti faktų STT darbuotojai, o perdavė patiems Regitrai atlikti. Tai nesuprantamas dalykas. Gal palaikė draugystę… Pagarba žurnalistams, pradėjo dirbti valstybės labui

  • kur matai neteisėtą atleidimą? Tegu džiaugiasi, kad nereikia atlyginti nuostolių.

    • cia vagyste=BK

      • Atsakyti
  • Ar tikrai buvo blogai, ar bjaurybės, iš kurių buvo reikalaujama neterorizuoti egzaminuojamųjų ? Visų pirma keisti reikia egzaminuotojus, o ne vadovą.

    • Prie ko čia egzaminuotojai, kai akivaizdžiai įmonėje yra grobstymai ir direktorius neužkerta kelio grobstymams ir pats eina kartu su grobstytojais…

Rodyti visus komentarus (9)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų