AMBERSTATE: „Švyturio“ atstovas: esame alaus šalis, todėl Lietuvą norime reprezentuoti per šį gėrimą

AMBERSTATE: „Švyturio“ atstovas: esame alaus šalis, todėl Lietuvą norime reprezentuoti per šį gėrimą

Vasario 23 d. Londono parodų rūmuose startavo visą savaitgalį trukusi kelionių ir turizmo paroda „The Telegraph: Travel Show“. Milžiniškai auditorijai apie istoriją ir dabartines aktualijas papasakojo ir šimtmetį mininti Lietuva.

Čia prisistatė ne tik garsiausių Lietuvos kurortų savivaldybės, bet ir žinomiausios šalies įmonės. Viena iš jų – bene didžiausi alaus gamintojai „Švyturys“.

Vyresnysis „Švyturio“ produkto vadovas Andrius Bagdzevičius naujienų portalui Alfa.lt papasakojo, kad dalyvavimas vienoje didžiausių pasaulyje turizmo parodų ypatingai svarbus.

Pasak A. Badzevičiaus Lietuva yra alaus šalis, todėl šis gėrimas puikiai mums reprezentuoja.

„Buvimas alaus lyderiu šiek tiek įpareigoja skatinti alaus kultūrą ir stumti ją pirmyn. Alus puikiai reprezentuoja Lietuvą. Mes auginame labai daug miežių ir žiūrint pagal gėrimų kultūrą ir pamėgtus gėrimus – esame alaus šalis“, – kalbėjo jis.

„Švyturio“ atstovas prisipažįsta – jų tikslas yra būti pastebėti visame pasaulyje.

„Mes norime parodyti alų ne tik vietiniai rinkai, bet ir anglijos, kurie yra vieni didžiausių mūsų eksporto rinkų. Norime būti dar labiau pastebėti.Taip jaustis mums pagrindą duoda pasauliniai apdovanojimai, kurių ne vieną mūsų gaminami alūs yra susirinkę. Tie apdovanojimai nėra vietinio lygio. Tai yra pasaulinio lygio apdovanojimai, kuriuos gauti yra prestižas tik didelių rinkų gamintojams“, – sakė vyras.

Parodoksalu, bet, pasak pašnekovo, iš užsieniečių „Švyturys“ gauna daugiau gerų atsiliepimų, negu iš lietuvių.

„Jeigu žiūrint į alaus vertinimo platformas – užsienio alaus entuziastai, blogeriai, kurie neturi jokios išankstinės nuomonės apie mūsų alaus rinką palieka mums labai gerus atsiliepimus“, – Alfa.lt sakė A. Badzevičius.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų