Kuo maitintis „pelėdoms“

Kuo maitintis „pelėdoms“

Jeigu tikrasis jūsų gyvenimas prasideda tik gerokai įdienojus ir baigiasi gilią naktį, o rytais jums išvis geriau akyse nesirodyti, turėkite omenyje šiuos patarimus.

  • „Pelėdoms“ jokiu būdu negalima rytais gerti kavos. Bet kokia arbata turės ne ką prastesnį poveikį – suteiks žvalumo, padės nubusti. Pusryčiams geriausia suvalgyti varškę (nuo 1 iki 9 proc. riebumo) su bananu ar kiviu, pienu arba natūraliu jogurtu. Jei varškė jau įgriso, galite ją pakeisti grikių, avižų, kvietine, perline arba miežine koše.
  • Kaip desertas „pelėdoms“ tinka bananai, melionai, nektarinai, persimonai, abrikosai, mangai.
  • Gerkite pakankamai vandens. Juolab kad labai dažnai troškulys maskuojasi alkio jausmu ir verčia persivalgyti.
  • Pietauti „pelėdos“ turėtų 15 valandą. Pradėkite nuo sriubos, tada – daržovės su grilyje kepta arba garuose pagaminta žuvimi ar paukštiena.
  • Tarp pagrindinių dienos valgių užkandžiaukite. Tiks arbata arba saldžiarūgščiai vaisiai – pavyzdžiui, apelsinai, greipfrutai, obuoliai, granatai, kiviai, slyvos, mandarinai.
  • Vakarienei rinkitės veršieną, kalakutieną arba jūros gėrybes. Papildykite pagrindinį patiekalą špinatais, pomidorais, agurkais, paprikomis, svogūnais, žalumynais ir visų įmanomų rūšių kopūstais.
  • Jeigu einate gulti po vidurnakčio, vakarieniauti galite ir 21 valandą. Likus porai valandų iki miego, išgerkite ramunėlių arbatos arba šilto pieno.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų