Ir tankai kartais skraido

Ir tankai kartais skraido

Krosoveriams ir visureigiams tampant vis dažnesniais eismo dalyviais, buvo tik laiko klausimas, kada jie taps vienodai galingi ir varomi purvinais kaimo keliais, ir manevruodami didmiesčių gatvėmis. Taip atsirado kelios didelės raumeningos mašinikės, eiklumu galinčios konkuruoti su kai kuriais sportiniais automobiliais.

Ford Edge Sport

 

Aišku, dauguma visureigių vis dar geriau tinka „dirbti“ šeimos automobiliais, tačiau tai nereiškia, kad prireikus štai šie sunkiasvoriai negalėtų, vaizdžiai tariant, pasipustyti padangų.

Honda Pilot Elite AWD2016 metų „Honda Pilot Elite AWD“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 6,5 sekundės

400 metrų: per 15,1 sekundžių važiuojant 147 km/val. greičiu

Puikiausiai tinkama šeimai vežioti ir bekelei „arti“, šiųmetė „Honda Pilot“ taip pat yra viena greičiausių savo klasės mašinų – kai kalbama apie važiavimą tiesia linija. Tą užtikrina 280 AG V6 variklis, keturi varantieji ratai ir 9 greičių automatinė transmisija.

Kita vertus, vingiuotame kelyje „Honda Pilot Elite AWD“ irgi neblogai dūzgia – tai netikėtai manevringas ir lengvai valdomas automobilis.

Acura MDX2016 metų „Acura MDX“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 6,4 sekundės

400 metrų: per 14,9 sekundės važiuojant 149 km/val. greičiu

Kaip tokio dydžio, šis automobilis stebėtinai greitas. Nors ko čia stebėtis, kai V6 variklyje – 290 „arkliukų“, darbinis tūris – 3,5 litro, ir dar naujutėlė 9 greičių automatinė transmisija.

Tarp į šeimos poreikiams skirtų prabangių visureigių 2016-ųjų „Acura MDX“ yra vienas iš tų, kuriuos maloniausia vairuoti. Netgi posūkiuose – ačiū už tai puikiajai akuros SH-AWD sistemai.

Lincoln MKX2016 metų „Lincoln MKX“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 6,4 sekundės

400 metrų: per 14,7 sekundės važiuojant 151 km/val. greičiu

2,7 litro darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ variklis išspaudžia 335 AG ir 380 svarų į pėdą sukimo momentą, taigi naujausias linkolnas gali net labai padoriai įsibėgėti, kai to reikia.

Vairuoti „Lincoln MKX“ – tai tarsi trumpam panirti į prabangą. Pabandykite įsivaizduoti patys: tylutėlis interjeras, komfortiškas važiavimas nejuntant jokių didesnių kelio nelygumų nei provėžų, kad ir kokia bekele trankytumėtės.

GMC Yukon Denali XL2015 metų „GMC Yukon Denali XL“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 6,2 sekundės

400 metrų: per 14,7 sekundės važiuojant 152 km/val. greičiu

Nepaisant GMC visureigio matmenų, įsibėgėti jam padeda 8 greičių automatinė transmisija ir 420 AG 6,2 litro darbinio tūrio V8 variklis su 460 svarų į pėdą sukimo momentu.

Susiruošus į tolimą kelią, kai reikia pataupyti degalus, nes nežinia, kada pasitaikys galimybė jų įsipilti, labai pravers „Yukon Denali XL“ ATC (Active Cylinder Management, arba aktyvaus cilindrų valdymo) technologija, išjungianti keturis iš aštuonių variklio cilindrų.

Cadillac Escalade2015 metų „Cadillac Escalade“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 5,9 sekundės

400 metrų: per 14,4 sekundės važiuojant 156 km/val. greičiu

Pastaraisiais metais tai turbūt dažniausiai su kadilako prekiniu ženklu siejama mašina. Ir ne veltui. „Escalade“ tikras mamutas tarp visureigių, bet labai greitas. Tuo pasirūpina standartinis automobilio V8 420 AG variklis ir 8 greičių automatinė transmisija.

Beje, modelis su ilga ratų baze, pavadintas „Escalade ESV“, taip pat turi šią variklio ir transmisijos kombinaciją, – tam atvejui, jei prireiktų vežti ne tik visą šeimą ir artimiausius giminaičius, bet ir jų bagažą.

BMW X6 xDrive35i2015 metų „BMW X6 xDrive35i“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 5,8 sekundės

400 metrų: per 14,5 sekundės važiuojant 154 km/val. greičiu

2008-aisiais debiutavęs 2009 metų BMW X6 buvo tas automobilis, kuris davė pradžią visuotiniam pamišimui dėl kupė stiliaus krosoverių. Šis BMW žingsnis paskatino kitus prabangių automobilių gamintojus, tokius kaip, pavyzdžiui, „Mercedes-Benz“, pradėti kurti savus ratuotus tankus konkuruoti su X6.

Ford Edge Sport2015 metų „Ford Edge Sport“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 5,7 sekundės

400 metrų: per 14,3 sekundės važiuojant 154 km/val. greičiu

Šiuo metu tai vis dar sportiškiausias „Ford“ linijos krosoveris. „Edge Sport“ aprūpintas keturiais varančiaisiais ratais, 2,7 litro „Twin-Turbo“ V6 varikliu, lengvai išspaudžiančiu 315 „arklių“ ir 350 svarų į pėdą sukimo momentą. Kalbant žmonių kalba, ši mašina greitai nuveš jus iš taško A į tašką B bet kokiu oru. O kol važiuosite, jūsų keleiviai turės galimybę mėgautis patogiu krosoverio salonu, kimšte prikimštu visokiausių technologijų, tarp jų ir „Ford“ informacine ir pramogų sistema „Sync 3“.

Audi Q72017 metų „Audi Q7“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 5,7 sekundės

400 metrų: per 14,3 sekundžių važiuojant 157 km/val. greičiu

Lengvesnis nei visureigis, kurį pakeičia, Q7 greitai įsibėgėja ir sparčiai važiuoja net įkalnėn. Varoma to paties, pernykščio, kompresorinio 3 litrų darbinio tūrio V6 ir 333 AG variklio (su 325 svarų į pėdą sukimo momentu), ši solidi audinė prireikus gali pasiūlyti tiek greičio, kad mažai nepasirodys.

BMW X4 xDrive35i2015 metų „BMW X4 xDrive35i“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 5,2 sekundės

400 metrų: per 13,9 sekundės važiuojant 159 km/val. greičiu

Iš esmės, tai BMW X6 mažesnysis broliukas. Kompaktiškas krosoveris kupė, kurį galima įsigyti ir su tokiu pat 300 AG 3 litrų I-6 varikliu, kokį turi X6, kad važiuodamas tiesia linija X4 įsibėgėtų kaip raketa.

Norite dar daugiau potencialo? Rinkitės „X4 M40i“ su dar galingesniu 3 litrų turbininiu šešių cilindrų motoru – 355 AG ir 343 svarų į pėdą sukimo momentu.

Mercedes-Benz GLE 550e2016 metų „Mercedes-Benz GLE 550e“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 5,2 sekundės

400 metrų: per 13,7 sekundės važiuojant 162 km/val. greičiu

Jeigu kam nors reikėjo įrodymo, kad įmanoma pagaminti greitai įsibėgėjantį hibridinį visureigį, štai jis. Varomas hibridinės širdelės – 3 litrų „Twin-Turbo“ V6 ir elektrinio motoro, „Mercedes-Benz GLE 550e“ iš viso gali išspausti 436 AG ir 479 svarų į pėdą sukimo momentą. O jūs jį savo ruožtu galite panaudoti vežti kroviniams ar žmonėms. Ar palikti iš paskos važiuojančius automobilius ryti dulkių iš po jūsų užpakalinių ratų.

Mercedes-AMG GLE63 Coupe S2016 metų „Mercedes-Benz GLE 450 AMG Coupe“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 5,1 sekundės

400 metrų: per 13,8 sekundės važiuojant 159 km/val. greičiu

Daugeliu atžvilgių tai BMW X6 antrininkas, tik su „Mercedes-Benz“ žvaigžde. Tačiau tai neginčytinai įspūdingai atrodanti ir įspūdingai greitai įsibėgėjanti mašina. Po „Mercedes-Benz GLE 450 AMG Coupe“ variklio gaubtu urzgia 3 litrų darbinio tūrio |„Twin-Turbo“ V6 variklis, turintis 362 AG ir 384 svarų į pėdą sukimo momentą. Palaikymo komandoje – pačių sukurta 9 greičių automatinė transmisija.

Porsche Macan S2015 metų „Porsche Macan S“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 4,9 sekundės

400 metrų: per 13,5 sekundės važiuojant 164 km/val. greičiu

Šis „Porsche“ modelis nors vadinamojo „entry-level“ tipo – tai yra bazinis ir palyginti nebrangus – tai vis dėlto itin sėkmingas krosoveris. Jis turi 340 „arkliukų“ 3 litrų darbinio tūrio „Twin-Turbo“ V6 variklį, standartinė versija – visus varančiuosius ratus. Greitai įsibėgėja ir išlaiko gerą sukibimą su kelio danga bet kokiu oru.

„Macan S“ taip pat galima įsigyti su pneumatine pakaba: ji leidžia nuleisti automobilį žemiau ir sumažinti degalų sunaudojimą bei tiksliau įvairuoti į posūkius.

Audi SQ5
2015 metų „Audi SQ5“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 4,4 sekundės

400 metrų: per 13,1 sekundės važiuojant 168 km/val. greičiu

Šiuo metu tai vienas greičiausių krosoverių „Audi“ automobilių parke. SQ5 galingas tada, kada reikia, – tuo pasirūpina 3 litrų tūrio V6 variklis, turintis 354 AG ir 346 svarų į pėdą sukimo momentą. Standartinė visų varančiųjų ratų sistema užtikrina stabilumą bjauriausiu oru arba skinantis kelią per sniegą ar smėlį.

Land Rover Range Rover Sport Supercharged2015 metų „Land Rover Range Rover Sport Supercharged“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 4,4 sekundės

400 metrų: per 12,9 sekundės važiuojant 175 km/val. greičiu

Lendroverių linija „Range Rover Sport Supercharged“ ir vieni iš labai nedaugelio visureigių, siūlančių vairuotojams išties aukšto lygio prabangą automobilyje, kuris gali važiuoti bet kur tikrąja šių žodžių prasme. Reikia išsukti iš greitkelio į miško keliuką? Jokių problemų! Nors ant asfalto šis modelis atrodo kaip milijonieriaus verti ratai, išvažiavęs į purviną kaimo bekelę jis vis tiek lieka visagaliu lendroveriu.


Mercedes-AMG GLA452015 metų „Mercedes-AMG GLA45“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 4,3 sekundės

400 metrų: per 12,8 sekundės važiuojant 174 km/val. greičiu

Manykite, jog tai ralio automobilis, skirtas važinėti gatvėmis. Šis „mersas“ galingas, greitas, manevringas… Kūrėjai „Mercedes-AMG“ parūpino išties beprotišką rinkinuką: 355 AG 2 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų turbininį variklį ir 7 greičių dvigubos sankabos pavarų dėžę.

2016-ųjų modelis GLA45 tapo dar žvitresnis – jo 2 litrų keturių cilindrų variklyje slypi 375 „arkliukai“, ir tai yra vienas galingiausių šiuo metu gaminamų motorų.

Land Rover Range Rover Sport SVR2015 metų „Land Rover Range Rover Sport SVR“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 4,3 sekundės

400 metrų: per 12,7 sekundžių važiuojant 177 km/val. greičiu

Svajojate apie visureigį, kuris atitiktų visus šio tipo automobiliams keliamus reikalavimus ir dar galėtų pasivaržyti lenktynių treke? Tuomet jus tikrai turėtų sudominti 550 AG „Land Rover Range Rover Sport SVR“. Bekelėje tai toks bus lendroveris, kokio tikitės, o štai ant asfalto… Tarkime taip: vairuodami jį lenktynių žiede jį galėtumėte „pasileisti plaukus“ nesibaimindami, jog SVR apvirs posūkyje.


Porsche Macan Turbo2015 metų „Porsche Macan Turbo“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 4,2 sekundės

400 metrų: per 12,9 sekundžių važiuojant 171 km/val. greičiu

Tiems, kam „Porsche Macan S“ nepakankamai greitas, „Macan Turbo“ bus pats tas. Šis visureigis turi 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ variklį – 400 AG ir 406 svarų į pėdą sukimo momento. Visa tai paverčia „Macan“ tikra raketa bet kokiomis kelio sąlygomis. Be to, pasirinkus modelį su pneumatine pakaba, atsiranda pakankama prošvaisa trankytis įvairiausio baisumo bekele, o grįžus ant asfalto – vėl nuleisti visureigį, kad jis be vargo išvystytų maksimalų greitį.

Porsche Cayenne Turbo S2016 metų „Porsche Cayenne Turbo S“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 4,2 sekundės

400 metrų: per 12,9 sekundės važiuojant 173 km/val. greičiu

Šiuo metu tai turbūt galingiausias „Porsche“ visureigis, kokį tik galima nusipirkti. Įvertinkite patys: 4,8 litro tūrio „Twin-Turbo“ V8 variklis turi 570 AG (sukimo momentas – 590 svarų į pėdą). Tokiu poršu galima pavėžinti šeimą į iškylą, o galima skrieti greitkeliu su vėjeliu. Standartinė pneumatinė pakaba leidžia reguliuoti visureigio prošvaisą optimaliausiam važiavimui.

Mercedes-AMG GLE63 Coupe S2016 metų „Mercedes-AMG GLE63 Coupe S“

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 3,9 sekundės

400 metrų: per 12,5 sekundės važiuojant 178 km/val. greičiu

Matyt, „Mercedes“ inžinieriai manė, kad jų mašina negalės būti BMW X6 verta konkurentė, jeigu neturės „atominio“ variklio, taigi parūpino savo tankui 577 AG „Twin-Turbo“ V8 motorą.

„GLE63 Coupe S“ iš esmės yra „GLE Coupe“, kaip toji atrodytų apšvitinta radioaktyviąja spinduliuote. Iš pabaisos šis visureigis virto tikru slibinu, tik kad ugnimi nesispjaudo. Nepaisant to, lygiame kelyje jis galėtų praskrieti pro kai kuriuos sportinius automobilius kaip pro stovinčius, o ir vingiuotoje trasoje gėdos nepadarytų.

BMW X6 M2015 metų BMW X6 M

Nuo 0 iki 97 km/val.: per 3,7 sekundės

400 metrų: per 12,1 sekundės važiuojant 184 km/val. greičiu

Vokiečiai akivaizdžiai yra labai konkurencingi žmonės, nes BMW savo klientams irgi siūlo „atominį“ visureigį. Su 575 AG 4,4 litro tūrio „Twin-Turbo“ V8 varikliu ir žvitria it žaibas 8 pavarų automatine pavarų dėže, BMW X6 M kelyje galėtų perspjauti daugelį specialiai greičiui sukonstruotų automobilių ir net pasivaržyti lenktynių trasoje.

Parengė Sergejus Stonkus

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų