Ryški energija

Ryški energija

Baltos mūro sienos, ryškios dominuojančios vertikalės erdviam šiuolaikiškam pastatui suteikia laisvalaikio rezidencijos bruožų. Viduje baltai juodą derinį įelektrina ryškūs geltoni ir raudoni fragmentai, vėsiai atmosferai oponuoja medžio detalės, dėmesį patraukia netikėtos faktūros.

Erdvi šiuolaikiška rezidencija Prancūzijos Ekiuli (Écully) miestelyje nuo šlaito atsiveria į istorinį parką. Pastato architektūra buvo patikėta architektui Jeanui Laurensui Bergeʼui, vidaus erdvių kūryba – interjero dizainerei Claudeʼei Cartier. Beje, namo sienos dar net nebuvo iškilusios, kai radosi pirmieji vidaus erdvių estetikos scenarijai.

Pasak interjero kūrėjų, svarbiausia idėja buvo dekoru perteikti dinamiškas ir gyvybingas klientų asmenybes. Iš čia ir kilo stimuliuojančių geltonų tonų, kuriems antrina raudonos detalės, idėja. Tikslas – įkrauti energija dominuojantį baltos ir juodos spalvų derinį. Medžiu padengti laiptai yra grafiškų, ritmiškų linijų ir sukuria žaismingą dvispalvį efektą. Šeimininkė visuose namo kambariuose pageidavo įkomponuoti medžio detalių, o svarbiausia – vengti šaltos atmosferos, anot jos, tikro nuodo idealiame name.

Pagrindinėje namo erdvėje – iš cūgos masyvo pagamintas didžiulis Piero Lissonio dizaino valgomojo stalas „Minimo“ ir daniškos kėdės „Gubi“. Šeimininkai norėjo „nematomos,“ diskretiškos virtuvės, be aukštų baldų. Dizaineriai ją suplanavo kaip svetainės tęsinį, todėl joje viskas skrupulingai paslėpta. Du minimalistiniai balti virtuvės baldų blokai papildyti interjero dizainerės sienine kompozicija iš „Porro“ kolekcijos „Modern“ elementų (dizaineris Pieras Lissonis, kompanija „Porro“).

Profesionalų komandos idėja – svetainėje įkomponuoti keletą ryškių elementų, kurie dekorui suteiktų reljefiškumo ir provokuotų žvilgsnį. Vienas jų – tai per du įstiklintos vitrinos aukštus, septynis metrus vilnijančios užuolaidos. Automatizuota sistema, leidžianti jas bet kada lengvai išskleisti per visą sieną, suteikia interjerui jėgos ir magiško efekto.

Panašų įspūdį kuria ir židinys, stovintis prie įėjimo. Reljefinė tinko faktūra suteikė jo paviršiui „šlapio betono“ efektą. Šios detalės tikslas – išvengti paviršių glotnumo ir pritraukti dėmesį.

Dar vienas originalus svetainės komponentas – geltonos odos krėslas „Fjord“ (dizainerė Patricia Urquiola, kompanija „Moroso“). Šis skulptūriško silueto baldas, stovintis svetainės centre, prisideda prie erdvės struktūros formavimo. Ypatingos reikšmės – ir prašmatnus, ištęsto stačiakampio formos šviestuvas „Altar“ (dizaineris Kevinas Reillis).

Galerija

Antrame aukšte, vos užlipus, pasitinka biblioteka – erdves suskirstanti knygų lentyna („Porro“). Vaškuoto betono grindų mozaika išdėliota pagal tam tikrą pačios C. Cartier sukurtą kompoziciją. Erdvaus vonios kambario centre įrengtas dušas, o jo dešinėje – beveik paslėpta, į grindis įleista vonia, šalia kurios, už vertikalių langų triptiko – gamta.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų