„Volkswagen T-Cross“: dar vienas saldainis dėl mažų SUV pamišusiems pirkėjams

„Volkswagen T-Cross“: dar vienas saldainis dėl mažų SUV pamišusiems pirkėjams

„Volkswagen“ SUV gauja sulaukė naujo nario ir, sako, tai dar ne pabaiga. Prie gerai pažįstamų „Touareg“ ir „Tiguan“ bei jaunėlio „T-Roc“ prisijungė mažiausias šeimos narys „T-Cross“.

Didžiausia Europos automobilių gamintoja su šiuo modeliu tikisi dar labiau išplėsti savo teritoriją, taip pat ir Baltijos šalyse. Sunku nebus. Mažieji SUV paklausūs, „Volkswagen“ turi gerą vardą ir reputaciją, o atsisakius dviejų „Caffeine“ puodelių kavos per dieną galima sumokėti mėnesinę „T-Cross“ lizingo įmoką. Daugmaž.

Jei reikėtų apibūdinti „T-Cross“ dviem žodžiais, jie būtų „aukštesnis „Polo“. Abu automobiliai sukonstruoti ant tos pačios MQB platformos, abu naudoja vienodus trijų cilindrų variklius, abu į platų pasaulį išrieda iš gamyklos Ispanijoje. Bet „T-Cross“ yra aukštesnis, ilgesnis, o jo vairuotojai sėdi 10 centimetrų aukščiau.

Kaip jis atrodo?

„Volkswagen“ rinkodaros batalionas pabandys jus įtikinti, kad tai labai stilingas ir žaismingas automobilis jaunam kūrybingam didmiesčio gyventojui su prie rankos priaugusiu popieriniu kavos puoduku. Jie netgi pasamdė įvairiose šalyse vietos menininkų, kurie ištapė „T-Cross“ šonus žaismingais piešiniais. Jei pamatysite tokį Vilniaus gatvėse, greičiausiai tai bus Rygoje gyvenančios menininkės Kristine Luize Avotinos darbas „Minčių skrydis“.

Tačiau vargu, ar ką nors visa tai įtikins. „Volkswagen“ nėra sukūręs žaismingo ir stilingo automobilio nuo „Beetle“ laikų. To pirmojo, nors ir replika nebuvo blogas bandymas.

Bet tai nebūtinai yra trūkumas. Nuobodaus dizaino automobiliai ne taip greitai pabosta, o „T-Cross“ iš tiesų visai dailus. Bet tik automobilių žurnalų prenumeratoriai, neskaitant šio verslo profesionalų, gatvėje iš pirmo žvilgsnio atskirs „T-Cross“ ir „T-Roc“. Pastarasis kiek sportiškesnis, galingesnis ir žymiai brangesnis.

Sėdę vidun patenkame į „Volkswagen“ pasaulį. Prietaisų skydas primena „Touareg“, reikiamą mygtuką paspaustų net neregys, tačiau įspūdį gadina pigaus plastiko detalės. Tačiau galima reikalus pataisyti investavus kiek daugiau nei 700 eurų į „Energetic Orange“ arba „Bamboo Garden Green“ paketus. Už tai gausite dozę išskirtinumo – apelsino arba liūties nuplauto bambuko miško spalvos derinius automobilio viduje, ant ratlankių ir šoninių galinių vaizdo veidrodėlių. Tuomet iš tiesų atrodysite kiek žaismingai.

Kaip jis važiuoja?

Jei norite patogaus, taupaus ir 7 eurais už „T-Cross“ pigesnio automobilio, „Volkswagen Polo“ yra būtent tai. Grįžę iš „T-Cross“ pristatymo Rygoje Vilniaus oro uoste sėdome prie „CityBee“ priklausančio „VW Polo“ vairo ir džiaugėmės kaip jis tyliai, pigiai ir patogiai gabena mus namo. Laimė, „T-Cross“ yra artimas „Polo“ giminaitis ir kelyje bei gatvėse elgiasi taip pat kaip „Polo“ – jokių erzinančių krypavimų ir svyravimų.

Rinktis teks vieną iš trijų variklių, tačiau iš karto pamirškime 1 litro 95 AG benzininį, derinamą tik su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Lieka dar keturios versijos – 1 litro 115 AG benzininis su 6 laipsnių mechanine arba 7 pakopų DSG pavarų dėže ir 1,6 litro 95 AG dyzelis su 5 laipsnių mechanine arba  DSG-7.

115 AG versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 193 km/val. greitį. Vėliau „Volkswagen“ pasiūlys keturių cilindrų 150 AG modelį, kuris bus gerokai vikresnis ir greitesnis. Bet kol kas 115 AG benzininė versija su automatine pavarų dėže turėtų būti jūsų dėmesio centre. Vidutinės benzino sąnaudos, svyruosiančios apie 6 litrus 100 kilometrų, greičiausiai atbaidys nuo minties rinktis nebemadingą dyzelinį motorą, juolab brangesnį beveik dviem tūkstančiais eurų.

Kodėl verta pirkti?

Konkurentų šiame segmente tiek daug, kad įtiks kiekvienam skoniui. Priešingame nei „T-Cross“ estetikos mūšių lauko gale aptiksime „Nissan Juke“. Kiek pabodęs, ar ne? Stilingųjų gretose daug šviežesnė „Toyota CH-R“, turinti ir hibridinę sistemą. Brangiausias nuosaikesnio dizaino „Renault Captur“ su 150 AG benzininiu motoru su automatine pavarų dėže kainuoja vos daugiau nei 20 tūkst. eurų. Prisiminkite tai.

Tačiau „Volkswagen“ atstovai Baltijos šalyse nusiteikę karingai ir tvirtina, kad naujasis „T-Cross“ išaugins jų pardavimus dvigubai. Pažiūrėsime, tačiau „T-Cross“ iš tiesų turėtų būti geidžiamas ne tik dėl pačio „Volkswagen“ reputacijos, bet ir kainos. Pigiausia versija kainuoja nuo 15 990 eurų, bet reikėtų nusiteikti išleisti bent dvidešimt.

Siūlomi trys įrangos paketai „City“, „Life“ ir „Design“, tad pasirinkite bent vidurinį, nors neatmeskite minties paišlaidauti – už papildomus pustrečio tūkstančio eurų gausite oda trauktą vairą, sportines priekines sėdynes, kondicionierių su dviejų zonų klimato kontrole, didesnius 17 colių ratlankius, nuovargio atpažinimo sistemą ir daugelį kitų malonių smulkmenų. Ir dar pridėkite kelis šimtus eurų apelsinų ar bambukų stiliaus paketui, kuris suteiks šiek tiek žaismingumo ir spalvų įprastai pilko racionalumo persunktame „Volkswagen“ vairuotojo gyvenime. Arba pagalvokite apie „Polo“.

Galerija

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų