„Lidl“ parduotuvė Virdžinijoje (AP nuotr.)

H. Klum vietoje A. Sabonio: „Lidl“ žengia į JAV rinką

H. Klum vietoje A. Sabonio: „Lidl“ žengia į JAV rinką

Praėjus beveik lygiai metams nuo „Lidl“ parduotuvių atidarymo Lietuvoje, vokiečių prekybos tinklas ėmėsi kur kas ambicingesnės užduoties – užkariauti mažų kainų išlepintą Amerikos rinką.

Šiandien, birželio 15 dieną, prekybos tinklas „Lidl“ JAV atidarė pirmąsias 9 parduotuves. Iki kitų metų pabaigos vokiečiai planuoja šalyje turėti 100 parduotuvių.

„Atvejai, kai toks stambus mažmeninių prekių tinklas ateina į JAV nėra dažni. Jie turi įspūdingą sėkmingų startų istoriją. Vienintelė rinka, kurioje jiems nepasisekė, buvo Norvegija“, – foodnavigator-usa.com sakė tyrimų bendrovės „Kantar Retail“ vadovas Mike‘as Paglia.

Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad Didžiojoje Britanijoje per 12 metų „Lidl“ padidino savo rinkos dalį nuo 1 iki 12 proc., todėl „lažintis prieš juos“ nederėtų.

Ekspertas atkreipė dėmesį, kad Didžiojoje Britanijoje per 12 metų „Lidl“ padidino savo rinkos dalį nuo 1 iki 12 proc.

Tačiau vokiečiams teks konkuruoti ne tik su amerikietiškais prekybos tinklais. Po ilgų dešimtmečių kovos Vokietijoje, „Lidl“ ir „Aldi“ keliai nuo šiandien susikerta ir JAV. Tiesa, šįsyk „Aldi“ turi 40-metų įdirbio bei 1600 parduotuvių pranašumą. Jų plėtros planai dar ambicingesni – per artimiausius penkerius metus šis tinklas planuoja atidaryti 900 parduotuvių.

„Aldi“ yra pasiruošę atsakyti į bet kokias kainų provokacijas iš „Lidl“ pusės. Tačiau pastarieji skelbia apie kitokią strategiją – nusigręžti nuo sėkmę atnešusių pigiausių prekių tinklo įvaizdžio ir pristatyti save kaip brangesnių produktų parduotuvę. Savo reklaminėse kampanijose „Lidl“ pabrėžia šviežumą, o parduotuves jie stengiasi statyti įmantresnių formų ir taip dar labiau atitolti nuo standartinių „dėžiškų“ „Aldi“ sprendimų. Be to, neseniai tinklas pristatė nebrangią madingų drabužių liniją, kurios veidu tapo manekenė Heidi Klum – vokietė, šiuo metu gyvenanti Amerikoje.

Apie atėjimą į JAV rinką „Lidl“ oficialiai paskelbė 2015 metais. Tinklas turi daugiau nei 10 tūkst. parduotuvių 27 Europos šalyse ir yra vienas didžiausių maisto prekių pardavėjų Europoje.

Komentarai

  • Kada lidle buvo brangios prekės?! Netgi atvirksčiai, produktai pigesni, bet maxima konkuruoja ir todel tokios pacios kainos. Ir siaip nekasdenines prekes lidle (limonadas,sausainiai) yra dukart pigesni negu maximoj (sprite 0,5l 76ct, lidl freeway lemon0,5l 29ct ), taigi geriau patys patikrinkite kainas, o po to komentuokite

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų