naujienos.lt

Toyota Prius

Toyota Prius

LEGENDINIS HIBRIDAS PATOBULINO SAVO FORMULĘ.

Kas tai?

Jis gerokai atnaujintas, o šviežias dizainas dabar garantuoja ne tik išskirtinumą, bet ir vienus geriausių aerodinamikos rezultatų. Hibridinis variklis rimtai patobulintas ir demonstruoja neblogus rezultatus.

Vairavimas

„Prius“ išplatėjo, pailgėjo, o sumažėjusi masė sukoncentruota dar žemiau. Be jokios abejonės, tai atsiliepė jo elgesiui posūkiuose, tačiau stebuklų tikėtis nereikia, nes visi techniniai ir dinamikos rodikliai liko nepakitę.

Interjeras

Salone išlaikyta „Prius“ dizaino linija, tačiau dabar čia daugiau minimalizmo, lygių ir blizgių paviršių. Svarbiausia, kad vairuotojas sėdi žemiau, todėl „Prius“ tapo panašesnis į tradicinį automobilį.

Nauda

Nepriekaištingi degalų sąnaudų rodikliai yra viena, bet „Prius“ tapo saugus kaip niekada. Daugelis saugumo sistemų įdiegta jau standartinėje įrangoje. Galėsite girtis, kad gamtą mylite labiau nei veganai.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Standard“, „Active“, „Premium“

Varikliai Hibridinis 1.8 122 AG

Matmenys I, P, A (mm): 4540, 1760, 1490

Garantija 3 metai

NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

1.8 HSD „Active“

Kaina 29 930 €

Galia 122 AG

Sukimo momentas 163 Nm

Degalų sąnaudos 3,6 l/100 km

CO2 84 g/km

0–100 km/val. per 10,6 sek.

Didžiausias greitis 180 km/val.

KONKURENTAI

„Mitsubishi Outlander PHEV“
„Nissan Leaf“
„Kia Soul EV“

TG KORTA

Jei perkate jį dėl taupumo ir važinėsite mieste, geriau rinkitės „Kią Soul EV“.

KAINA

Nuo 28 420 € iki 33 650 €

 

VERDIKTAS 7/10

UŽ: geriausias „Prius“. Išvaizda išskirtinė, bet kitais aspektais tampa panašus į įprastą automobilį.

PRIEŠ: vairavimas vis dar vangus.

Jis tapo taupesnis, o mieste nepamainomos saugumo sistemos jį verčia dar protingesniu pirkiniu.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų