naujienos.lt

Šeimos sedanas „Jaguar XE“ su 600 AG varikliu

Šeimos sedanas „Jaguar XE“ su 600 AG varikliu

„Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations“ (SVO) padalinys pristatė patį galingiausią, vikriausią ir ekstremaliausią savo kūrinį – „Jaguar XE SV Project 8“.

Vidutinės klasės sedanas XE gavo visų varančiųjų ratų važiuoklę ir klasikinį „Jaguar“ V8 turbininį 5 litrų darbinio tūrio variklį, ištreniruotą iki 600 AG. Ir iškart peršoko į superautomobilių kategoriją pagal savo dinamines savybes: XE iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,3 sekundės ir pasiekia 322 km/val. greitį.

Tai jau antrasis SVO padalinio sukurtas ribotos serijos „Jaguar“ modelis – 2014 metais padalinys sėkmingai debiutavo su „F-TYPE Project 7“. Sukurtas tikriems vairavimo entuziastams, „XE SV Project 8“ išsiskiria savo sprogstamąja galia, vikrumu bei visų varančiųjų ratų teikiamu nepriekaištingu sukibimu su keliu. Nepamiršta ir gilaus, grėsmingo variklio riaumojimo, tarsi primenančio automobilių pasaulio džiunglėms, kad šis jaguaras yra alkanas ir labai pavojingas. Planuojama pagaminti tik 300 „XE SV Project 8“ automobilių.

Baltijos šalims skirta kvota – trys „Project 8“ automobiliai. Du iš jų jau užsakyti.

„Jaguar XE SV Project 8“ – tai speciali daugybę apdovanojimų laimėjusio XE versija. Tarp daugybės patobulinimų labiausiai išsiskiria naujausia kruopščiai sukalibruoto 5 litrų darbinio tūrio 600 AG turbininio V8 variklio versija, rankiniu būdu reguliuojamas važiavimo aukštis, „Intelligent Driveline Dynamics“ režimas, skirtas vairavimui žiedinėje trasoje, bei lengvo aliuminio ir anglies pluošto lydiniais patobulinta „XE SV Project 8“ išorė, leidžianti pasiekti geresnių rezultatų trasoje.

Šiame modelyje „Jaguar“ pirmą kartą panaudojo naują „Carbon Ceramic“ stabdymo sistemą. Be to, pirmą kartą keliams skirtų automobilių istorijoje panaudoti „Formulėje 1“ naudojami silikono nitrido keraminiai guoliai.

Variklyje montuojama dujų išmetimo sistema „Titanium Variable Active Exhaust“, visų varančiųjų ratų „Jaguar All-Wheel Drive“ (AWD) sistema bei iš automobilių lenktynių sporto pasiskolinti aerodinaminiai sprendimai.

„Jaguar XE SV Project 8“ bus montuojama 8 laipsnių pavarų dėžė su galimybe pavaras perjungti už vairo esančiomis lengvojo aliuminio rankenėlėmis arba pirmą kartą tokiame automobilyje montuojama centrine „Pistolshift“ pavarų svirtimi.

Naujasis superautomobilis bus lengviausias V8 jėgainę turintis „Jaguar“ šeimos atstovas. Fundamentaliai našumą didinančios „XE SV Project 8“ savybės taip pat apima anglies pluošto bamperį su padidintomis vėdinimo angomis, ventiliuojamą anglies pluošto variklio dangtį, 20 colių lengvojo aliuminio lydinio ratlankius, reguliuojamą priekinį skirstytuvą, plokščią apatinį automobilio aptaką, galinį anglies pluošto bamperį, galinį difuzorių bei reguliuojamą galinį aerodinaminį sparną.

Didžiausi vairavimo entuziastai galės pasirinkti specialią „Track Pack“ automobilio versiją, turinčią dvi žiedinių lenktynių reikalavimus atitinkančias sportines sėdynes, leidžiančias sutaupyti 12,2 kg automobilio masės.

Automobilio kainos Didžiojoje Britanijoje prasidės nuo 149 995 svarų sterlingų.

Galerija

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų