naujienos.lt

Renault Captur

Renault Captur

ŽAISMINGAS ĖJIMAS ARŠIA KONKURENCIJA IŠSISKIRIANČIAME SEGMENTE.

Kas tai?

„Captur“ yra tarsi „Clio“, tik didesnės prošvaisos. Kaip pridera prancūzams, žaismingas tiek jo vidus, tiek išorė. Dabar galimas su bekelei pritaikyta „Xmod“ versija.

Vairavimas

Kad ir kaip būtų keista, jam labiausiai tinka dyzeliniai varikliai. Smūgiuojantis sukimo momentas ir dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė leis mieste greitai įsilieti į žiedines sankryžas. Vis dėlto jis ne toks žvitrus kaip „Clio“ ir posūkiuose elgiasi vangokai.

Interjeras

„Renault“ nesistengė imituoti odos ir sukūrė žaismingo reljefo saloną. Siūloma rinktis iš gausybės spalvų, o apmušalai gali būti nusegti ir išskalbti.

Nauda

Jei ieškote taupumo ir saugumo šiame sektoriuje, „Captur“ – geras pasirinkimas. Dyzeliniai varikliai automobiliui tinka ne tik pagal dinamines ypatybes, bet ir troškulį.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Life“, „Alize“, „Zen“, „Intens“, „Xmod“

Varikliai Benzininiai 0.9T 90 AG, 1.2T 120 AG; dyzeliniai 1.5 90 AG, 1.5 110 AG

Matmenys I, P, A (mm): 4122, 1778, 1566

Garantija 3 metai

NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„1.5 dCi EDC Intens“

Kaina 19 856 €

Galia 90 AG

Sukimo momentas 220 Nm

Degalų sąnaudos 3,9 l/100 km

CO2 103 g/km

0–100 km/val. per 13,5 sek.

Didžiausias greitis 170 km/val.

KONKURENTAI

„Nissan Juke“
„Opel Mokka X“
„Peugeot 2008“

TG KORTA

Norite ko nors šviežesnio? „Opel Mokka X“ ką tik nuriedėjo nuo konvejerio.

KAINA

Nuo 13 885 € iki 20 425 €

 

VERDIKTAS 7/10

UŽ: nuotaikinga išvaizda, begalė įdomių funkcijų, puikūs varikliai.

PRIEŠ: trūksta vietos gale ir pats laikas išleisti atnaujintą versiją.

Nesusireikšminęs, todėl vienas geriausių mažų krosoverių rinkoje.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų