naujienos.lt
(Hyundai nuotr.)

Penkiaduris. Kupė. „Hyundai“. i30. Kodėl gi ne?

Penkiaduris. Kupė. „Hyundai“. i30. Kodėl gi ne?

„Hyundai Motor“ pristatė „i30 Fastback”. Tai yra karščiausia naujiena visoje i30 gamoje.

„i30 Fastback” yra naujausias šio modelio šeimos narys. Jis segmente išsiskiria visiškai unikaliu požiūriu. Išbaigtas šio modelio dizainas siunčia žinutę, kad „premium“ išvaizda yra prieinama kiekvienam. „i30 Fastback” yra pirmasis elegantiškas penkiaduris kupė modelis kompaktinių automobilių segmente.

„i30 Fastback” pasižymi sportiškomis, ištęstomis linijomis. Sumažinus priekinių grotelių aukštį automobilis atrodo platesnis ir išraiškingesnis. Žemai sumontuota horizontali oro įsiurbimo anga, išraiškingi automobilio kampai ir priekinis oro aptakas, LED dienos ir pagrindiniai žibintai paryškinti tamsia linija yra pagrindiniai „i30 Fastback“ dizaino elementai.

Žvelgiant į automobilio galą salono linija yra glotni ir primena lašo formą.

Charizmatiškas „i30 Fastback” siluetas užbaigiamas išgaubtu galiniu aptaku, kuris integruotas į bagažinės dangtį ir tęsiasi iki pat galinių žibintų. Taip padalinti ir sukurti paviršiai leidžia ryškiai atsispindėti šviesai ir meta šešėlius, simbolizuodami dramatiškesnę išvaizdą.

Galima rinktis iš 12 kėbulo spalvų. Trys perlamutriniai pasirinkimai: „Stargazing Blue“ mėlyna, „Micron Grey“ pilka ir „Phantom Black“ juoda. Septyni „Metallic“ spalvos pasirinkimai: „Clean Slate Blue“ mėlyna, „Intense Copper“ auksinė, „Moon Rock“ pilka, „Fiery Red“ raudona, „Platinum Silver“ sidabrinė, „Ara Blue“ mėlyna ir „White Sand“ rusva. Taip pat dvi įprastos spalvos: „Engine Red“ raudona ir „Polar White“ balta. Interjere pirkėjai galės rinktis tris spalvas: „Oceanids black“ juodą, „Slate Grey“ pilką arba naują ir unikalią „Merlot red“ raudoną.

Sportiškas vairavimas

Visi „Hyundai i30” serijos automobiliai yra nuodugniai bandomi ir tobulinami „Hyundai Motor“ Europos bandymų centre, įsikūrusiame žymiajame Niurburgo žiede.

„i30 Fastback” akivaizdžiai išsiskiria iš kitų i30 serijos automobilių. Palyginti su kitais penkiaduriais modeliais, „i30 Fastback” pakaba yra 5 milimetrais žemesnė ir 15 proc. standesnė. Tai suteikia daugiau dinamikos ir tikslumo, bet išlaiko važiavimo komfortą.

Dėl žemesnės stogo linijos ir pakabos, „i30 Fastback” aukštis yra 1425 mm. Modelis 30 mm žemesnis ir 115 mm ilgesnis nei kiti penkiaduriai modeliai.

Dinamiškos ir taupios jėgainės

„i30 Fastback” variklių gama sudaryta iš sumažintų benzininių variklių su turbinomis. Jie pirmąkart buvo pristatyti kartu su naująja i30 serija.

Pirkėjai gali rinktis tarp 4 cilindrų turbobenzininio 1,4 litro T-GDI, kuris išvysto 140 AG, ir naujo 3 cilindrų 1 litro T-GDI, išvystančio 120 AG galią (deklaruojamos mišrios „i30 Fastback” degalų sąnaudos: 5,5-5 l/100km, apytikslės CO2 emisijos 125–115 g/km).

„i30 Fastback” jėgainių pasiūlą papildys naujai sukurtas, efektyvus 1,6 litro keturių cilindrų turbodyzelinis variklis.

1,4 litro T-GDI variklis komplektuojamas kartu su šešių laipsnių mechanine arba septynių laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže. Pastaroji gali veikti automatiniu arba rankiniu režimu. 1 litro T-GDI variklis siūlomas kartu su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Visi varikliai standartinėje įrangoje turi automatinio variklio išjungimo ir įjungimo sistemą.

„i30 Fastback” jėgainių pasiūlą papildys naujai sukurtas, efektyvus 1,6 litro keturių cilindrų turbodyzelinis variklis. Jis bus 110 ir 136 AG. Abu varikliai bus komplektuojami su šešių laipsnių mechanine arba septynių laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže.

Pagamintas Europoje

Trečiosios kartos i30 linijos buvo brėžiamos „Hyundai Motor Europe“ techniniame centre Ruselhaime, modelis pagamintas Čekijos Nošovice mieste.

Nuo 2008 metų Europoje buvo parduota 800 tūkst. naujų i30.

Galerija

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų