Iš pirmo žvilgsnio jis atrodo kaip naujesnis „Mini“ modelis. Vis dėlto platforma dalijasi (tiksliau, gavo dovanų) su „BMW 2 Active Tourer“. Niekas nenukentėjo, tačiau dabar mažylis gali būti ir penkerių durų.
Šis „Cooper“ yra greitesnis nei pirmos kartos „Cooper S“. Mūsų daugiau įtikinėti nereikia, nes jis vis dar smagiausias priekiniais ratais varomas automobilis. Naujojo tricilindrio variklio burzgimas prideda papildomų taškų.
Kiekviena detalė apvali ir spinduliuoja žavesį, bet galiausiai susijungia į darnią visumą. Puiki naujiena – norėdami įsitaisyti ant galinės sėdynės neturėsite pateikti speleologo pažymėjimo, nes penkiadurė versija tikrai erdvi.
Jis vis dar brangus, bet 1,5 litro trijų cilindrų motoras atkeliavo iš „BMW i8“, o tai yra rimtas argumentas. Nenuskursite, jei per ilgai nevartysite įrangos katalogo.
Įrangos lygiai „One“, „One D“, „Cooper“, „Cooper D“, „Cooper S“, „Cooper SD“
Varikliai Benzininiai 1.2 75 AG, 1.2T 102 AG, 1.5T 136 AG, 1.5T 192 AG, 2.0T 231 AG; dyzeliniai 1.5 95 AG, 1.5 116 AG, 2.0 170 AG
Matmenys I, P, A (mm): 3827 (3982 5D), 1727, 1414
Garantija 3 metai
NCAP 4/5
1.5 „Cooper“
Kaina 21 390 €
Galia 192 AG
Sukimo momentas 220 Nm
Degalų sąnaudos 4,7 l/100 km
CO2 109 g/km
0–100 km/val. per 7,9 sek.
Didžiausias greitis 229 km/val.
„Audi A1“
„Citroën DS3“
„Alfa Romeo MiTo“
„Citroën DS3“ taip ir laukia, kada galės su juo susikauti. Duokite jam šansą.
Nuo 18 490 € iki 27 590 €
UŽ: nuostabus vairavimas, gyvybingas variklis ir nesibaigiantis išvaizdos tobulinimo sąrašas.
PRIEŠ: pailgėjusi priekinė dalis atrodo kaip svetimkūnis, aukšta kaina.
Kaip niekada išmanus ir demonstruojantis inžinerines naujoves, bet lygiai toks pat išprotėjęs kaip anksčiau.