naujienos.lt

Mercedes-Benz GLC

Mercedes-Benz GLC

ŠAUNUS IR DAILUS BMW X3 BEI „AUDI Q5“ KONKURENTAS IŠ „MERCEDES“ STOVYKLOS.

Kas tai?

Naujas, maždaug C klasės dydžio „Mercedes“ krosoveris. Ankstesnysis GLK modelis buvo kampuotas, aštrių, griežtų formų ir raumeningas, o dabar viskas apsivertė aukštyn kojomis: švelniai plaukiančių ir vingiuotų linijų jam pavydėtų net Kardashian seserys.

Naujas ne tik pavadinimas bei išvaizda, bet ir visas automobilis. Jis pasodintas ant dabartinės C klasės platformos, tačiau jo ratų bazė 33 mm ilgesnė nei sedano, o siekiant padaryti jį pajėgesnį bekelėje gerokai sutrumpintos priekinė ir galinė kėbulo iškyšos. Tiek varikliais, tiek interjeru jis dalijasi su žemesniuoju giminaičiu.

Vairavimas

Jei norite kaip reikiant palepinti savo stuburą bei sėdimąją, užsisakykit „Air Body Control“ pneumatinę aktyviąją pakabą. Tačiau net be jos GLC važiuoja taip, kaip dera tikram „Mercedes“, – solidžiai ir rafinuotai, kruopščiai pasverdamas kiekvieną vairuotojo komandą. Jis nėra sportiškas, bet jei ieškote sportiškumo, į krosoverių segmentą nosies apskritai galite nekišti. Visos GLC versijos varomos keturiais ratais.

Benzininis variklis tik vienas – 2 litrų, 211 AG turbininis agregatas. Jis nuostabiai tylus ir gana galingas. Ieškantiems taupumo siūlomos dvi to paties, jau iki skausmo pažįstamo 2,1 litro dyzelinio motoro versijos, pasiekiančios 170 ir 204 AG. Gaila, bet dyzelio kalenimo nenutildo net puiki GLC garso izoliacija. Visi motorai derinami su nauja 9 laipsnių automatine transmisija.

Interjeras

Nekilnojamojo turto agentai GLC saloną apibūdintų kaip „skoningai įrengtą“ ir būtų teisūs. Jame dominuoja kokybiškos medžiagos ir grakščiai vingiuojančios linijos – čia patenkinti sėdės net didžiausi niurzgos. Dėl ilgesnės ratų bazės erdvės netrūksta nei sėdintiems priekyje, nei gale, o bagažinė be slenksčio noriai praris viso savaitgalio mantą.

Bene vienintelis priekaištas, kurį galima adresuoti GLC interjerui, – standartiškai montuojamas 7 colių skersmens ekranas. Tarsi nevykusi atauga kyšantis prietaisų skydelio centre jis bjauresnis už H. Ch. Anderseno aprašytą ančiuką. Reikalus šiek tiek pataiso tik papildomai užsakoma „Command“ sistema, ekrano skersmenį padidinanti iki 8,4 colio ir sumažinanti poros pirštų pločio šonines jo kraštines.

Nauda

Kaip ir renkantis bet kurį kitą „Mercedes“ modelį, bazinė kaina toli gražu nėra lygi galutinei sumai. „220d“ kainuoja nuo 42 398 eurų, bet net negausite navigacijos. Išsirinkus keletą būtinų atributų, mokėtina suma greit perkops 50 000 ribą.

Rekomenduojame užsisakyti dirbtinės „Artico“ odos interjerą, „Exclusive“ vidaus bei išorės apdailos paketus, matinę porėto uosio prietaisų skydelio bei durų apdailą ir fantastiškai šviečiančius išmaniuosius priekinius šviesdiodžių žibintus.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Designo“, „Avantgarde“, „Exclusive“, „AMG Line“

Varikliai Benzininis 2.0T 211 AG; dyzeliniai 2.1 170 AG, 2.1 204 AG

Matmenys I, P, A (mm): 4656, 1890, 1644

Garantija 2 metai

NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„GLC 250d Exclusive“ Galingesnis dyzelinis motoras tik šiek tiek lėtesnis, bet kur kas taupesnis už benzininį analogą. „Exclusive“ išorės ir vidaus apdailos paketas padės išsiskirti iš minios.

Kaina 48 461 €

Galia 204 AG

Sukimo momentas 500 Nm

Degalų sąnaudos 5,5 l/100 km

CO2 143 g/km

0–100 km/val. per 7,6 sek.

Didžiausias greitis 222 km/val.

KONKURENTAI

BMW X3
„Audi Q5“
„Lexus NX“

TG KORTA

Šiemet pasirodys visais ratais varomas C klasės universalas. Gal verta palūkėti?

KAINA

Nuo 42 398 € (2.0 211 AG GLC 250) iki 44 552 € (2.1 204 AG „GLC 250d“)

 

VERDIKTAS 8/10

UŽ: „Mercedes“ ženkleliui gėdos nedarantis rafinuotumas ir solidumas.

PRIEŠ: negausi bazinė įranga, valdymas galėtų būti labiau įtraukiantis ir žvalesnis.

Šauniai subalansuotas, dailus, pajėgus. Atrodo, kad GLC didmiesčių gatvėse bus dažnas svečias.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų