naujienos.lt

Kia Optima

Kia Optima

ANTROS KARTOS STILINGOJI „OPTIMA“, KAIP DERA ĮPĖDINEI, PATOBULĖJO VISOSE SRITYSE.

Kas tai?

Visiškai šviežias atėjūnas iš Pietų Korėjos. Akivaizdu, kad pirmos kartos modeliui sulaukus sėkmės „Kia“ nenorėjo imtis jokių drastiškų, pirkėjus galinčių atbaidyti veiksmų, tad naujoji „Optima“ revoliuciniais pokyčiais nesigiria. Vis dėlto teigiamos permainos pastebimos visur, pradedant sportiškiau, glotniau ir šiuolaikiškiau atrodančia priekine bei galine dalimi su dar labiau primerktas sakalo akis primenančiais žibintais ir baigiant nauju, dar rafinuotesniu interjeru. Šaunų kokteilį užbaigia galingesnis dyzelinis motoras ir žvitri automatinė dėžė.

Vairavimas

Ankstesnės kartos modelį kritikavome dėl pernelyg garsiai tarškančio dyzelinio variklio, silpnokos garso izoliacijos ir kiek neužtikrinto elgesio kelyje. Malonu pranešti, kad visi šie trūkumai jau praeityje. Inžinieriams pasikrapščius prie 1,7 litro dyzelio, šis ne tik gavo kelias papildomas AG, bet ir buvo kaip reikiant nutildytas. Važiuojant salone tvyranti tyla – kaip aukštesnės klasės modeliuose. „CRDi“ motoras gali būti poruojamas su jo charakterį puikiai atitinkančia septynių pavarų dviejų sankabų DCT transmisija. Už 1000 eurų gausite netgi adaptyviąją pakabą.

Gaila, bet 2 litrų benzininis motoras – vis dar atmosferinis, todėl jo galia ne taip lengvai išnaudojama ir apetitu degalams jis nesiskundžia. Šiemet turėtų pasirodyti hibridinė iš tinklo įkraunama versija, kuri naudodama vien baterijų energiją galės nuvažiuoti apie 50 km.

Interjeras

„Optimos“ interjeras niekuomet nebuvo silpnoji automobilio vieta, tačiau dabar čia jausitės dar geriau. Salono kokybė ir surinkimas neprivers raukyti nosies net premium sedanų savininkų. Užsisakius odines sėdynes, visos jos bus šildomos, o priekinės – dar ir ventiliuojamos. Kieti plastikai pasitraukė į tolimiausius ir žemiausius salono užkaborius, o technologijų alkį apskritai pamiršite.

Visos versijos, net pati pigiausia, gauna 4,3 colio spalvotą ekraną tarp ciferblatų ir 7 colių jutiklinį multimedijos ekraną su navigacija, galinio vaizdo kamera ir parkavimo davikliais priekyje bei gale. Pačios įvažiuoti į stovėjimo vietą galinčios brangesnės versijos gavo visus saugumą ir važiavimo patogumą padidinančius elektroninius pagalbininkus, kokius tik galėtumėt sugalvoti.

Nauda

Pažangi transmisija, taupus dyzelinis variklis ir multimedijos technologijos padidins išliekamąją „Optimos“ vertę. Kaip ir 7 metų garantija. Jei po 5 metų sugalvosit automobilį parduoti, naujasis savininkas dar džiaugsis garantinės priežiūros teikiamais pranašumais. Beje, pastaruoju metu „Kia“ vis dažniau pasirodo patikimiausių modelių sąrašų viršuje.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai EX, „EX Plus“, „Comfort Pack“, TX

Varikliai Benzininis 2.0 163 AG; dyzelinis 1.7 141 AG

Matmenys I, P, A (mm): 4855, 1860, 1465

Garantija 7 metai, 150 000 km

NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„1.7 CRDi 7DCT ISG Comfort Pack“ Dyzelinio motoro ir dviejų sankabų dėžės tandemas puikiai veikia, o „Comfort Pack“ komplektacijoje nėra tik prabangiausios įrangos.

Kaina 29 190 €

Galia 141 AG

Sukimo momentas 340 Nm

Degalų sąnaudos 4,4 l/100 km

CO2 116 g/km

0–100 km/val. per 11 sek.

Didžiausias greitis 203 km/val.

KONKURENTAI

„Opel Insignia“
„Hyundai i40“
„Ford Mondeo“

TG KORTA

„Škoda Superb“ nė kiek nenusileidžia stiliaus fronte ir yra gerokai erdvesnė.

KAINA

Nuo 23 190 € (2.0 163 AG EX) iki 32 990 € (1.7 141 AG TX 7DCT ISG)

 

VERDIKTAS 8/10

UŽ: „Kia“ dairosi į premium modelių daržą. Gausi standartinė ir nebrangi papildoma įranga.

PRIEŠ: trumpas variklių sąrašas, benzininio motoro apetitas nekuklus.

Mažais žingsneliais galima toli nueiti. „Optima“ ištaisė pirmtako trūkumus ir pridėjo pranašumų.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų