naujienos.lt

Ford S-Max

Ford S-Max

DIDELIS ŠEIMAI SKIRTAS VIENATŪRIS NE TIK GANA DAILUS, BET IR PATRAKĘS.

Kas tai?

Tai ant „Ford Mondeo“ bazės pagamintas vienatūris, galintis gabenti iki septynių asmenų. Bus nelengva jam surasti tiesioginį konkurentą, nes galingiausias benzininis egzempliorius išspaudžia 240 AG, taip pat galima rinktis silpnesnę versiją visais varančiaisiais ratais. Opapa!

Sunku būtų ilgai aušinti burną apie „S-Max“ dizainą, nes sukurti gražų ir didelį vienatūrį retai kada pavyksta, neskaitant naujausio „Renault Espace“, kuris iš tiesų glosto akį. Tačiau „S-Max“ dailesnis už daugelį varžovų, žavesio jam prideda variklio aušinimo grotelės à la „Aston Martin“, LED žibintai gale ir priekyje.

Vairavimas

Kaip jau minėjome, jis gavo „Mondeo“ važiuoklę ir jam labai pasisekė – „S-Max“ išsiskiria paklusnumu, puikiai laikosi ant kelio, o jeigu asfalto danga lygi, jausitės, lyg vairuotumėte didelį sedaną.

Galingiausia versija turi 240 AG benzininį motorą, tačiau jo nepirksite, nes pravėrę „Ford“ salono duris žvilgsnį įsmeigsite į ilgą alternatyvų sąrašą ir akių negalėsite atitraukti nuo dyzelinių motorų: 120, 150, 180 ir 210 AG. Du dyzeliai derinami su visais varančiaisiais ratais ir mechanine (150 AG) arba automatine (180 AG) pavarų dėže. Pigiausias variantas – modelis 1,5 litro 160 AG benzininiu motoru, bet į jį nekreipkite dėmesio.

Automobilį galima apginkluoti jutikliais ir kameromis, kurios fiksuoja kelio ženklus, mato kitus eismo dalyvius, stebi linijas tarp kelio juostų ir kartais gali išgelbėti žioplio prie vairo kailį.

Interjeras

Vairuotojo darbo vieta, kaip ir įprasta „Ford“, be menkiausio lašelio fantazijos. Apdailos medžiagos kokybiškos ir kruopščiai surinktos – taip tikimasi persivilioti premium segmento klientų.

Galima penkiavietė ir septynvietė versijos, bet už trečią sėdynių eilę teks pakloti kiek daugiau nei 1000 eurų ir klausytis keleivių Nr. 6 bei Nr. 7 priekaištų dėl vietos galvai stokos. Visos trys sėdynės antroje eilėje valdomos atskirai, tad prireikus „S-Max“ galėsite paversti krovininiu furgonu.

Nauda

Standartinė įranga gana gausi ir puikiausiai išsiverstumėte pasirinkę pigiausią „Trend“ modifikaciją, tačiau gerai pagalvoję imkite aukštesnio lygio „Titanium“, nes gausite automatinę artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimo funkciją, šildomą priekinį stiklą ir šildomas sėdynes, priekinius bei galinius parkavimosi daviklius, 8 colių jutiklinį ekraną ir dar keletą malonių smulkmenų.

Dyzeliniai motorai atsidėkos taupumu, o kai jūsų darželinukai pypliai taps gimnazistais, keletą šeimininkų pakeitęs „S-Max“ dar bus tinkamas kokiam ūkininkui bulvėms į turgų vežioti.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Trend“, „Titanium“

Varikliai Benzininiai 1.5T 160 AG, 2.0T 240 AG; dyzeliniai 2.0 120 AG, 2.0 150 AG, 2.0 180 AG, 2.0 210 AG

Matmenys I, P, A (mm): 4796, 1916, 1655

Garantija 3 metai, 100 000 km

NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„2.0 TDCi Titanium“ Tai motoras, apie kurį svajojote: 180 AG, 400 Nm ir kiek daugiau nei 5 l/100 km.

Kaina 36 797 €

Galia 180 AG

Sukimo momentas 400 Nm

Degalų sąnaudos 5,4 l/100 km

CO2 139 g/km

0–100 km/val. per 9,5 sek.

Didžiausias greitis 208 km/val.

KONKURENTAI

„Seat Alhambra“
„Volkswagen Sharan“
„Opel Zafira Tourer“

TG KORTA

„Land Rover Discovery Sport“. Taip pat gali būti septynvietis, bet lėtesnis ir labiau ištroškęs.

KAINA

Nuo 29 006 € (1.5 160 AG „Trend“) iki 39 733 € (2.0 180 AG „Titanium“ AWD)

 

VERDIKTAS 8/10

UŽ: gamintoja galvojo ne tik apie keleivius, bet ir apie vairuotoją.

PRIEŠ: venkite benzininių motorų, o jei reikia daugiau vietos, pagalvokite apie „Ford Galaxy“.

Vairavimo smagumo rungtyje nesunkiai sudoros bet kurį konkurentą.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų