naujienos.lt

Audi R8 – geresnis nei bet kada anksčiau

Audi R8 – geresnis nei bet kada anksčiau

AUDI R8 MUMS VISUOMET PATIKO, IR ŠIS YRA GERESNIS NEI BET KADA ANKSČIAU.

Kas tai?

Antra modelio, privertusio mus kitomis akimis pažvelgti į superautomobilius su varikliu viduryje, karta. Originalusis AUDI R8 buvo praktiškas, saugus šlapiame kelyje, nuostabiai sukonstruotas ir ne karštakošis, bet vis vien beprotiškai greitas ir absoliučiai jaudinantis.

Jo įpėdinis atsisakė „bazinio“ V8 varianto. Dabar siūlomos dvi 5,2 litro V10 variklio versijos, pasiekiančios 540 arba 610 AG. Kadangi daug kur aliuminį pakeitė anglies pluoštas, kėbulas tapo lengvesnis ir standesnis. Papildomos važiuoklės elektronikos sistemos formulę „saugus, bet jaudinantis“ išplečia visomis kryptimis. Interjeras įgavo TT „virtualiojo kokpito“ bruožų, tačiau sėdėjimo pozicija neleis suabejoti, kad vairuojate superautomobilį.

Vairavimas

AUDI R8 laikosi klasikinio superautomobilių recepto – daug cilindrų ir atmosferinis įsiurbimas. Magiškasis V10 zvimbia iki svaiginančios 8700 sūkių ribos. Tokiose aukštumose jis reaguoja žaibiškai, gniuždančiai stipriai ir skamba lyg dievų opera. Jis neturi turbinų, tad trauka esant vidutiniams sūkiams nėra fantastiška, bet nesuglebusi. Netinkamos pavaros niekuomet neįjungsit, nes tobula 7 pavarų DSG dėžė išlieka beprotiškai budri.

Palyginti su senuoju AUDI R8, quattro važiuoklė dabar atrodo aštresnė. Centrinį diferencialą valdanti elektronika užtikrina, kad automobilis išlieka judrus, tarsi būtų varomas galiniais ratais, tačiau prireikus pasitelkia stabilumą bet kokiu oru suteikiančią priekinę ašį. Pasirinkus sportiškiausius visų elektroninių sistemų parametrus, AUDI R8 tampa žvitrus lyg kofeino pririjęs burundukas. Tai nėra automobilis, kuriuo gali ekstravagantiškai slidinėti šonu, bet niekas nepasakys, kad jį vairuoti nuobodu.

Interjeras

Kaip dera tikrame superautomobilyje, vairuotojas sėdi žemai, tvirtai apgaubiančioje sportinėje sėdynėje, o prietaisų skydelis apsupa tarsi vienviečio bolido kokpite. Nepriekaištinga medžiagų kokybė ir surinkimas – tai, ko tikiesi iš brangiausių „Audi“ gaminių. Iš TT rodsterio perimtame skaitmeniniame prietaisų skydelyje gali būti atvaizduojama įvairiausia informacija: nuo didžiulio tachometro ir pavarų perjungimo švieselių iki milžiniško „Google Maps“ žemėlapio.

Tai bene praktiškiausias superautomobilis, lenkiantis net 911 ar „McLaren“. Daiktus galite susimesti erdvėje už sėdynių, o priekinėje bagažinėje tilps pora minkštų krepšių.

Nauda

Jei jūsų kišenės pakankamai gilios, šį superautomobilį galite naudoti kasdien. Tik nepamirškite, kad solidus plotis taps galvos skausmu senamiesčio gatvelėse. Nereikėtų stebėtis, jog V10 rajesnis nei turbininis šešiacilindris, bet išliekamąja verte AUDI R8, regis, nenusileis „911 Turbo“.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai V10, „V10 Plus“

Varikliai Benzininiai 5.2 540 AG, 5.2 610 AG

Matmenys I, P, A (mm): 4426, 1940, 1240

Garantija 2 metai

NCAP nežinoma

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„V10 Plus“ Galingesnė „Plus“ versija verta didesnės kainos (net už standartinį modelį prašoma 160 tūkst. eurų). Pasirinkite kontrastingos spalvos šoninę apdailą.

Kaina 186 900 €

Galia 610 AG

Sukimo momentas 560 Nm

Degalų sąnaudos 12,3 l/100 km

CO2 287 g/km

0–100 km/val. per 3,2 sek.

Didžiausias greitis 330 km/val.

KONKURENTAI

„Porsche 911 Turbo“
„Mercedes-Benz AMG GT S“
„Jaguar F-Type R AWD“

TG KORTA

„Audi S8“ nenusileidžia galia – gąsdinsit ne vieną, o visus keturis keleivius.

KAINA

Nuo 160 800 € (5.2 540 AG „V10 quattro S tronic“) iki 186 900 € (5.2 610 AG „V10 plus quattro S tronic“)

 

VERDIKTAS 9/10

UŽ: epinis V10 motoras, puikiai suderinta važiuoklė, galima naudoti bet kokiu oru.

PRIEŠ: superautomobilis neturėtų atrodyti taip santūriai lyg asketiškas vienuolis.

Idealus praktiškumo ir įstabių pojūčių derinys.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų